19 Ekim 2018 Cuma

THE SMILE HAS LEFT YOUR EYES





Yeni çıkan dizilerden biri, The Smile Has Left Your Eyes.
Mükemmel kadrosu, iyi ve sıradışı senaryosu, içinde fazlasıyla gizem barındırması seni bir sonraki bölüme çekiyor.

Dizide bir polis var. Ve bu polisin bir kız kardeşi. Ve bir de kızın hayatına giren gizemli bir çocuk. Dizi bu üçü etrafında geçiyor.
Bir gün üniversite öğrencisi olan genç bir kız aniden ölür. Ölüm haberini alan polisler araştırırlar ve intihar süsü verilmiş bir cinayet ile karşı karşıya gelirler.

Polisimiz gerekli araştırmaları yapar. Tüm yolların sonunda karşısına hep bu gizemli çocuk çıkar. Ama çoktan gizemli çocuk, polisin kız kardeşi ile yakınlık kurmuştur. Polisimiz, suçluyu bulmaya çalışmakla birlikte kız kardeşini de bu çocuktan korumayı ve uzak tutmayı düşünecektir.

Karakterlerin yansıttığı oyunculuklar mükemmel. Dizinin senaryosu bir Japon dizisinden alıntıymış. Kaçırılmaması gereken dizilerden.

9 yorum:

  1. Güncel diziler arasındaki açık ara favoriiiim<3 Başrol çifti çok yakıştırdım ben ya, aralarındaki gerilim de muhteşem :D Yalnız Japon versiyonunun nasıl bittiğini öğrendim yanlışlıkla ve keyfim kaçtı biraz. Kore versiyonunda değiştirirler umarım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ben dee. *-*
      Çok güzel ötesi bir dizii. Film izliyormuşum gibi hissettiriyor. :)
      Yaa, o spoilerı ben de öğrendim maalesef ama Koreliler değiştirirler onu bence de. :)

      Sil
  2. Kore dizilerini çokk seviyorum ben de... Bir ara baya çok izledim. Ama uzun zamandır hiç izleme fırsatım olmuyor. Bu dizinin konusu güzelmiş. Gizemli şeyleri seviyorum. İnşallah izleme imkanı bulurum bir ara 😑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman, bu dizi le tekrar geri dönebilirsin bencee. Çünkü çok güzel bir dizii. :)

      Sil
  3. hımm aklımda olsun bu daa. avengers social club ve women of dignity de düşünüyom. izledin miydii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avengers'ı çok duydum. O da var listemde. Ama ikinci olanı duymadım. Bakmam gerek. Deep buna başlamalısın hemenn çok güzel bir dizii. :')

      Sil
    2. Biraz aranıza dalacağım ama Avengers'ı ben de çok şiddetle öneririm :D Çok minnoş, mutluluk veren bir dizi :D

      Sil
  4. smile has left bitirdim sekiz bölümü. sevdim. katil kim acaba yaaa oğlan mı ki yoksa birini mi koruyoo :) avengers a başlıyom :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER