9 Ekim 2018 Salı

SEVGİLİ DOST #13





Sevgili dost,

Bugün zamanın ne kadar çabuk geçtiğinden bahsettik. Günler, takvim yapraklarından hızlıca koparılıp savruluyor sanki. Aslında geçen ömür dedim sonra.

Şu sıralar birden fazla kara haber alır oldum. Önce bir yakınımızın kalp krizi haberi ve daha sonra da başka birinden kanser olduğuna dair bir haber. 

Sonra geçiriyorum içimden. Hayat ve ölüm arasında böylesine ince bir çizgi var işte. Bu çizginin neresindeyim bilinmez.

Hayat; insanlara sunulmuş bir şans aslında. Bir nimet de diyebiliriz. Her insana sunulmuş bu şans. 

Sevgili dost,
Mutlu olmak lazım her zaman. Ve kıymet bilmek.

10 yorum:

  1. Allahim hasta olan, ihtiyacı olan herkese şifa versin öncelikle. Hayat çok kısa, yasamak ve yaşamayı hissetmek çok önemli. Bizim olmayan dünyada nice dert edinmişiz zaten, fazlası neden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah... Hayat gerçekten çok kısa. Buna rağmen birbirini kıran, kızdıran, küstürenleri de anlamıyorum..

      Sil
  2. Bu aralar bana da hep çok çabuk geçiyor gibi geliyor zaman... Pazartesiyken bir anda cumaya geliveriyoruz sanki. Aslında geçenin ömür olduğunun farkına varmak ise tarif edilemez duygulara sürüklüyor beni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yitip giden ömrü düşündükçe beni de tarifsiz duygular sarıyor...

      Sil
  3. çok geçmiş olsun Allah acil şifa versin.

    YanıtlaSil
  4. Allah acil şifa versin. Blogger bir arkadaşımız da kanser olmuş ben de üzüldüm.

    YanıtlaSil
  5. Bol şifalar diliyorum ben de..
    Hayat gerçekten de ince bir çizgi üzerine kurulu. Başına gelmezse düzenin devam ediyor, başına gelirse de gerçekleri hissettiriyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, çok güzel demişsin. Başa gelince hatırlıyor insan çokça...

      Sil

 

BİRPEMBESEVER