18 Ekim 2018 Perşembe

HOŞ BİR TEVAFUK








Hani yoğun bir gün geçirirsin, yüzünde tebessüme vesile olacak bir olay yaşamayı dilersin. İşte birkaç dakika evvel ben bu tebessümü yaşadım.🌝

Dünkü yazımın ardından eve geldiğimde hoş bir tevafuk ile karşılaştım. Dün kelebeklerden bahseden ben, odama girdiğimde işte bu minik arkadaşımızı gördüm. Anneme nasıl odama girdiğini sorduğumda ise dışarıda gördüğünü ve benim için yakalayıp eve getirdiğini söyledi.☺️ Annem de içimdeki çocuğun hala var olduğunu bilenlerden.🙈



Tropikal bölgelerde yaşayan kelebeklere benziyor. Ve resimde gördüğünden daha büyük ve çok uysal.  Tabiki doğal yaşam alanına salınacak. 😇 

15 yorum:

  1. Yazino tebessüm ile okudum.Annene cok selamlar.Ugur getirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum 🤗
      Benden de kucak dolusu sevgiler sanaa!🌸🌸🌸

      Sil
  2. ne kadar güzelmiş ooooo :) ismi fransuva olsuun hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Dimii, ben de durdum durdum izledim kelebeği yakınına gidip.🙈

      Sil
  4. Ne kadar tatlıymış :) Bende çok severim rengarenk kelebekler...

    YanıtlaSil
  5. Yaaa çoook tatlı bir kelebekmiiişş

    YanıtlaSil
  6. Kelebek hayranıyım ben de. Rengarenk güzellik örneği onlar. Vallahi annenizin dikkat ve inceliğine de hayran kaldım. Sizin için ne güzel düşünmüş.❤

    YanıtlaSil
  7. Ne tatlı, kelebek kadar naif böcek var mı? Çok güzeldi Tuğçe'm :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER