25 Ekim 2018 Perşembe

ERKEN GELEN DOĞUM GÜNÜ KARTI







Doğum günü hediyelerinden çok, yazılan doğum günü kartlarını veya mektuplarını seviyorum. İşte hiç eskimeyen hediye diye ben buna derim. 
Dün eve geldiğimde sürpriz bir kartpostal ile karşılaştım. O kadar mutlu oldum ki! Açıkçası şu sıralar böyle küçük sürprizlere ihtiyacım vardı. 

Güney Koreli mektup arkadaşım sevgili Sang A, yaklaşan doğum günüm için bir kart göndermek istemiş.  Bunu önceki doğum günlerimizde de yapmıştık onunla. Aniden gelen bu kart çok mutlu etti beni. 



Takip numarasız gönderildiği için postacımız apartmanın girişine bırakmış. Yani kartın başına bir şey gelip gelmemesi problem değil. Bu da kayıtsız gönderilen mektuplara ve kartpostallara verilen önemi gözler önüne seriyor. Neyse ki kardeşim görmüş ve eve getirmiş kartı. 

Arka kısımdaki pullar çok hoş değil mi? Bu kartpostal da diğerlerinin yanında yerini almaya hazır. 😇





13 yorum:

  1. vavv iyi ki yer işaretlerimi gözden geçirdim ve bu kadar karmaşanın içinde kaybolmuş çok iç açıcı huzur verici bir öğretmenin bloğunu buldum öğrenci olmama rağmen o kadar beğendim ki blog büyünce bende bir öğretmen olup bloğumun olmasını isterdim bana bir yol gösterici olup hayal listeme bir şey daha eklememe nasip oldunuz özellikle yaşadıklarınızı anlatmanız falan blog gerçekten çok içten ve samimi bir sade ve karmaşık değil umarım bloğu o kadar blog karmaşıklığının içinde unutmam şimdiden de doğum gününüz kutlu olsun =D ne huzurlu bir blog kazandm eheeheue ♥♥♥♥3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Pınar,
      Öncelikle bu güzel yorumunla günüme neşe kattığın için teşekkür etmek istiyorum sana. :) İnşallah tüm dileklerin gerçekleşir ve güzel bir öğretmen olursun. Blog açarsan bir gün mutlaka haber ver bana. Yazılarını okumak isterim. ^-^
      Sevgiler!

      Sil
  2. çok tatlı :) doğum günün kutlu olsun şimdiden :)

    YanıtlaSil
  3. ay ciciiii şeyler oluyor iştee. ayyy hadi hadi doğ bakalım kikiki :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ediyorum İlkay'cığım. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel, çok tatlı ve en güzeli de sürpriz olması ;)

    YanıtlaSil
  6. Ne tatlı bir sürpriz olmuş :) Şimdiden mutlu yıllar sevgili Tuğçe :)))

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER