24 Ekim 2018 Çarşamba

STAJYER





Bugün zihnimde öğrencilik anılarım canlandı. 
Neden dersen eğer, çünkü iki dersime de iki stajyer öğrenci aldım. Ve bu kızlar da mezun olduğum üniversitede son sınıf öğrencileri. Geçen yıl mezun olmuş biri olarak dersime stajyer almak tuhaf hissettirdi.😊

Bugünüm, son sınıftaki hallerimi hatırlattı bana. Bir yandan lise stajı ve RAM stajı, ödevler, sunumlar, bitmek bilmeyen tez, formasyon... 
Çok meşakkatli ve yorucu zamanlardı. Ama çok şükür ki çektiğim bu sıkıntıların, yorgunlukların karşılığını  şimdilerde güzel yürekli öğrencilerimin başarılarından ve sevgilerinden alıyorum. 

Stajyer kızlarla birazcık mezun olduğum onların ise hala okuduğu okulumuz hakkında konuştuk. Benim zamanımdaki eksiklikler hala aynı. Geçen yıl mezun olmama rağmen. İşte, bazı şeyler isimlerden ya da markalardan ibaret olmamalı. 



18 yorum:

  1. Benim meslekte 14 yılım oldu.İlk stajı ise 4 sınıfımda birleştirilmiş sınıflarda yapmıştım.Ne heyecanlıydım.Ama heyecanım hep aynı.Aynı aşk ile okula giderim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel ya, 14. yıl bana da nasip olur inşallah 🙈😇

      Sil
  2. Zaman hızla akıp giderken eksikleri tamamlamak da o kadar hızlı olsa keşke değil mi😀

    YanıtlaSil
  3. Bu cuma stajım var ve bloggera girince de senin yazınla karşılaştım :D İyi denk geldi :D Son sene gerçekten yoğunmuş, şükür ki bizde tez yok, olsa asla altından kalkamazdım herhalde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bir tevafuk olmuş Eslem.😊 Tezin olmaması çok büyük bir avantaj olmuş senin için. Stajın için bol şans şimdidenn.🤗

      Sil
  4. Kendi stajyerlik günlerim geldi aklıma, bir yadan okul bir yandan staj bir yandan dershane derken yoğun bir temponun içindeydik, ne stresli günlerdi... :)

    YanıtlaSil
  5. gerçtekn staj dönemi ilginç bir yoruculukta geçiyor. iş hayatına atılım desen değil öğrencilik desen değil bi kafalar bi kafalar. yalnız yaşlandığımı hissettim şu an fi tarihinde bir fabrikada yapmıştım stajımı yad ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman geçtikçe hayatımızdan eksilen de yaşlar aslında.. Bunu ben de hissediyorum bazı zamanlar...☺️🙊

      Sil
  6. Benim için de universitenin son yılı çok zor geçmişdi. Ama insan sonradan çok özlüyor hem öğrenci, hem stajyer olduğu günleri. Ne bileyim zor olsa bile hepsi hayatımıza renk katmış hatıralar bence.😊
    Bu arada bir mim başlatdım ilk defa. Ve sizi de mimledim. Haberiniz olsun.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Umman, insan özlüyor öğrencilik zamanlarınıı. Aa evet gördüm. Yapacağım en kısa zamanda inşallah, teşekkür ediyorum🤗

      Sil
  7. Sabah benim de aklımda staj günlerim vardı. Ne tesadüf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bir tevafuk olmuş. :) Zaman ne çabuk geçiyor işte dimi. :')

      Sil
  8. benim stajerler ile aram çok iyi idi, fabrikada meslek lisesi stajerleri olur, kendilerince en kötü görünümlü olanı hep bana postalardılar. AKsine de en güzel iş yapan o olurdu. hepsinin ablası idim, benimle anlaşmaları kaynaşmaları daha kolay olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir anı. :) Görüntüye aldanmamak gerek işte..

      Sil
  9. aman aman da artık ona da stajyer gelirmiş dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet geliyorlar, dün de aldım bir tane stajyer dersime. :')

      Sil

 

BİRPEMBESEVER