31 Ekim 2018 Çarşamba

MİM | SORULARIM ve BEN




Blog dünyasında dolaşan yeni bir mim daha! 
Sevgili Herteldenşef ve arkadaşımız Sakura yapmış oldukları mimlerde benim de yapmam için mimlediler. Teşekkür ediyoruum. 🌸
Bu mim birkaç sorudan oluşuyor. Çok anlamlı ve keyifli sorulardan. Haydi başlayalım!


1.Sihirli değnek elinizde... İlk olarak ne yapmak isterdin?

Hayallere daldıran bir soru. Çok sevdim bu soruyu. Ellerimde sihirli bir değnek olunca ilk olarak yapmak isteyeceğim şey şüphesiz ki hiç yorulmadan dünyayı köşe bucak gezmek olacaktır.

2. Hangi çizgi filmdeki karakter olmak istersin?

Tabiki Heidi olmayı isterdim. En sevdiğim çizgi filmdir. Hatta hiç abartmıyorum çocukken kendimi onun yerine koyardım. Bir nevi Heidi olduğumu hayal ederdim. Yaşadığı ev ile, dedesinin ona yaptığı sıcacık ekmeklerle, kuzularıyla.😊

3. Tarihte hangi zamanda hangi olayın içinde olmak isterdin?

Osmanlı'nın Yükselme Döneminde tüm dünyaya hakim olduğu zamanlarda bulunmayı isteyebilirdim.

4. Görünmez olmak mı yoksa insanların düşüncelerini okumak mı?

Görünmez olmak değil de insanların düşüncelerini okumak olur. Bu insan ilişkilerinde çook işime yarardı doğrusu.

5. Bir ünlü ile tanışacaksın. Kim olmasını isterdin?

Mehmet Akif Ersoy.

8 yorum:

  1. Cevaplar çok güzel olmuş gerçekten 😊 ilk sorunun cevabı çok güzeldi 😊 emeğine sağlık çok keyifli mim olmuş sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
  2. ooooo çok güçlü özlemlerin var seniiiiin :)

    YanıtlaSil
  3. Ah canımız Heidii, bence de sana çok yakışırdı ;)
    İlk sorunun cevabı aslında neden olmasın değil mi, ellerine sağlık keyifle okudum ben de.. :) <3

    YanıtlaSil
  4. Heidi'de müşterekiz. Ne güzel diziydi o.Yaşım büyüktü,çocuklarımla zevkle izlerdim :) Düşünce okumakta da aynı düşünmüşüz. Cevapların güzeldi.Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER