29 Ekim 2018 Pazartesi

KIRMIZI ELMA





Kırmızı Elma, Feridun Oral.
Çok şirin ve güzel bir çocuk kitabı ile buradayım. Bir gün imkanım olursa eğer Feridun Oral'ın çocuklar için yazmış olduğu ve kendi resimlediği tüm çocuk kitaplarını almayı isterdim.

Kırmızı Elma kitabıyla 2015 yılında tanıştım. Aralık ayıydı. Ve hala anaokulunda staj yapıyordum. En güzel stajımdı. Çok tatlı bir öğretmene denk gelmemle birlikte bir sürü şirin öğrencilerim olmuştu. Bu kitabı öğrencilerime kitap okuma saatinde okumuştum. Benim için bir ilkti.Hepsi pür dikkat kesilmiş beni izliyor, bir yandan da meraklı gözlerle hikayeye eşlik ediyorlardı.

Kitapta bir tavşan var. Karnı çook acıkmış bir tavşan. Mevsimlerden, en sevdiğimiz, kış. Tavşan ağaçta bir elma görüyor ve onu almak istiyor. Ancak pek başarılı olamıyor. Sırayla görmüş olduğu arkadaşlarından elmayı almaları için yardım teklifinde bulunuyor. Yardımseverliği, arkadaşlığı, paylaşmayı anlatan şirin bir kitap.






8 yorum:

  1. Belki benim öğrencilerim için uygun değil ama okul öncesi için çok güzel bir kitaba benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett, ara sıra okul öncesi kitapları da paylaşacağım inşallah. :)

      Sil
  2. Güzel bir hediye olur çocuklara. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. ay ne tatlı konu bu böyleee :) aklımda olsun okurum :)

    YanıtlaSil
  4. Hayvanlı hikayeler öğrencilerin hep dikkatini çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru.. Bir de sesimizi doğru kullanıp okuduğumuzda çocuklar, daha bir pür dikkat kesiliyorlar. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER