2 Ekim 2018 Salı

PLANNER SAYFASI | EKİM





Evet, yarıda bıraktığım planner defterime geri döndüm. Tekrar geri dönmemdeki en büyük etken ise plan ve program yapmak olacak. Aklımda olan düşünceleri kağıda dökmek ve bunları vakti gelince gerçekleştirmek açısından bu aylık ajandalar iyi oluyor.

Belirtmeliyim ki çizmeyi çook özlemişim. 
Görmüş olduğun bu resmi, seçip beğenmiş olduğum bir ekim ayı planner kapağını defterime bakarak çizimini yaptım. Önce kurşun kalemle çok bastırmadan sayfama çizdim. Ardından ince uçlu siyah bir jel kalemle de çizmiş olduğum desenin üzerinden geçtim. 

Ben önceden Zebra Sarasa kalemlerimle boyama kısmını yapardım. Ancak şu sıralar her şeyin fiyatı uçmuşken kalemlerime boyama yapmak için kıyamadım. Kuru boyalar da işimi gördü. İlk başta görselde yazan ekim ayının İngilizcesini aynen çizmiştim. Ancak daha sonra onu silip Türkçesini yazdım.🙈 
İşte sayfamın son hali. Ekim ayını doldurmak için sabırsızlanıyorum.😊



12 yorum:

  1. hepsi çok tatlıııı. çilek deeee. ay bi de çilek resmi yapıp boyasan yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle güzel çizen insanlara hayranım ! :) itiraf etmeliyim ki bende sarasalara boyamada kıyamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Funda!🙈💖
      Evet, bir de zamlandılar hiç kıyamıyor insan.🤷🏻‍♀️☺️

      Sil
  3. Ya çok güzel görünüyor, sen hep heveslendiriyorsun beni ne güzel :))

    YanıtlaSil
  4. Ben planner yapmayı çok istedim ama beceremedim. Hazırları da çok par aolunca normal ajanda kullanmaya devam ettim.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşş, ben böyle fotoğrafına bakmayı çok seviyorum doğrusu ;)
    Bir de o çilekler, mm.. :P

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER