26 Ekim 2018 Cuma

BLOG YAZIYOR OLMAK






Blog yazıyor olmak... Çok şey kattı bana.
 Bir bloga sahip olmak.
Farklı düşüncelere, fikirlere, tarzlara sahip olan bir sürü insanın bloguna misafir olmamı sağladı. Sonra, mektup arkadaşlığımı burada da sürdürdüm. Mektup arkadaşlarım oldu. Blog arkadaşlarımdan bir tanesiyle yüz yüze tanışma fırsatı edindim. 
Blogumda büyük küçük herkesi ağırlamak çok hoş bir duygu. Bir yol arkadaşı gibiyiz aslında bu blogda.

Bugün iyi kalpli bir arkadaşımızın güzel yorumu günümü neşelendirdi. Sonra ''İyi ki blogum var!'', dedim. Çünkü yazı yazmanın verdiği mutluluk, onu paylaşmak kadar güzel. Paylaştıkça çoğalıyor sahip olduğumuz her bir duygu. Ve her yazdığımız yazılar bizlerden izler taşımakta. 


Ben burada benimle yol arkadaşı olan herkese teşekkür etmek istiyorum. Her türlü düşünceye, eleştiriye de açığım blogum hakkında. Ancak birbirimizi kırmamak ve rencide etmemek şartıyla. 

Sağlıcakla kal sevgili okurum!🌸




20 yorum:

  1. İyi ki blog açmışsın Tuğçe'm.Ben de seninle tanışmak isterim.Bunu bir gün gerçekleştirelim inşallah. Doğum günün kutlu olsun canım,hep sağlıklı ve mutlu ol.
    Gerçekten de insana çok iyi geliyor yazmak. Dilerim uzun süreler takipleşiriz. Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Abla’m çok teşekkür ederim güzel yorumun ve düşüncelerin için. Yüzümde tebessüme vesile oldun.💖 İnşallah bir gün karşılıklı kahve içmek, tanışmak nasip olur. Sevgiler ablacığım!🌸

      Sil
  2. Yolun açık olsun yol arkadaşım 😀🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Yıldız. Senin de yolun açık olsun yol arkadaşım.🌸

      Sil
  3. Birinin kalbine dokunabilmek ne kadar da değelri değil mi... Blog yazmanın anlamı bende de çok farklı oluyor gün geçtikçe. Umarım bu sinerjiyi hiç kaybetmeyiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.. Çok güzel insanlar tanımayı sağladı bloglarımız. Sevgiler Sakura!🌸

      Sil
  4. Aynı duygulardayım canım,yazmaya devam.Torunlarımıza bırakacağımız bir mirasımızda bloglarımız.Yaşam tarzımız en büyük miras..İnşallah onlarda bizler gibi hayatı karşılarındakikere "yararlı olmak" fayda vermek üzerine yaşarlar.İnşallah konuşan yazan duyarlı insan olurlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Sibel.. Çok güzel demişsin. Torunlarımıza yararlı bir miras olabilir. 🌸

      Sil
  5. Blog yazmak ve senin gibi güzel dostlar kazanmak ayrı bir mutluluk gerçekten aynı duygulardayim iyi ki varsın iyi ki varsınız birlikte daha nice güzel paylaşımlara İnşallah canım benim sevgiler 😊❤🌸🌸

    YanıtlaSil
  6. Ben de yorum yazan arkadaşa kesinlikle katılıyorum. Böyle narinliği, zarifliği yazılarından hiss edilen ve Türkiyede yaşasaydım eğer buluşmayı, yüz-yüze konuşmayı isteğeceyim çok az blog arkadaşlarımdansınız❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Umman, güzel düşüncelerine kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.. 🌸 Ben de seninle tanışmayı, karşılıklı birer kahve içmeyi isteyenlerdenim. Belki bir gün kısmet olur💖

      Sil
  7. eveet okumuştum blogu haklı oooo :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba bloğumu zitaret eder misiniz? Ben yeni başladım blogculuğa deep soyledi sizi de. Bekliyorum :) https://renklihayallerfabrikasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER