30 Ekim 2018 Salı

KELİMELERDEN CÜMLELERE






Resimde görmüş olduğun kelimeleri boş dersimde yazdım. Bu kelimelerin sayıları daha da artacak inşallah. Neden böyle bir şey yaptığımı da anlatacağım. Kız kardeşim Youtube'da bir video ile karşılaşıyor. Bir sınıf öğretmeninin kanalı. Adı ise ''Veli Öğretmeni''. Bu kanaldaki öğretmen, sınıfındaki öğrencilerle bir sürü güzel etkinlik yapıyor ve bunları velilerin izni ile paylaşıyor. 

Yapmış olduğu birkaç etkinliği çok beğendim. Bunlardan biri de seçmiş olduğu kelimeleri, sıraya girmiş öğrencilere sorup onlardan cümleler kurmalarını istemesi. Beyin jimnastiği diye ben buna derim. Düşünmeye ve yeni yeni cümleler kurmaya teşvik eden bir etkinlik. Bu videoyu izleyince, kendi öğrencilerimle de bu etkinliği yapmak istedim. Neden olmasın dedim ve kolları sıvadım.

Bu etkinliği iyi düzeyde olan birkaç öğrencimle yapacağım inşallah. Özel öğrenme güçlüğü olan birkaç öğrencim ve iyi seviyede olan bir otizmli öğrencim listemdeki yerlerini aldılar bile. Eğer güzel cümleler çıkarsa da ortaya sonunda küçük hediyeler de eklemek güzel olur.



6 yorum:

 

BİRPEMBESEVER