28 Mart 2020 Cumartesi

Evde Geçen Şu Günlerde








Merhaba sevgili okur.
Evde geçirdiğimiz şu günlerde yapacak birçok şey ararken ben, hobilerime dört elle sarılmış durumdayım. 

Kimi zaman sulu boya yapıyorum. Kimi zamansa yeni yeni tarifler deniyor, dizi-film izleyerek ya da kitap okuyarak vakit geçiriyorum. Geçtiğimiz günlerde kendime online bir siteden sulu boya siparişi bile verdim. Artık yavaş yavaş yeni sulu boyamızla daha da güzel ve kaliteli çalışmalara imza atacağız. 😊

Bunun yanı sıra kız kardeşim ve birkaç arkadaşı kendilerine yeni bir  youtube kanalı açmışlar. Günlük yaşamdan, gezilerden, tariflere kadar birbirinden çeşitli sessiz vloglar paylaşacaklar. Hatta birkaç tanesini de yayınlamışlar. İlgiyle takip ediyorum onları. Linki de buraya bırakıyorum.



Dilerim en kısa sürede her şey normale döner ve hayat kaldığı yerden devam eder zira evde geçen şu günler hepimiz için moral ve motivasyon düşürücü olabiliyor. 
Kendine çok dikkat et sevgili okur, 
iyi geceler!






13 yorum:

  1. evdekal uyarısına uyarak biraz sıkılıyoruz ama kişisel gelişim açısından güzel ugraşlarda edinebiliyoruz diye düşündüm

    YanıtlaSil
  2. Boyama ile vakit geçirmek çok güzel olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Evde durmayı seviyorum ama yine de insan endişeleniyor :(( Kanala bakacağım şimdi, çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Sıkılıyoruz biz de. :') Rica ederim. :)

      Sil
  4. Umarım bir an önce düzelir durum.. bir şekilde hobilerle zaman geçiriyoruz ama dışarıya çıkamamak artık depresyona doğru itiyor insanı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. darknesshcr - bir kare mavi,
      Evet, bir süre sonra evde durmak da insanı sıkıyor.

      Sil
  5. İlkay Özgür,
    İnşallah geçer ve en kısa sürede eski günlere geri döneriz.

    YanıtlaSil
  6. sessiz vlog pikiiiii :) tariflerden yaz bizeeee :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir fikir :) bakmalıyım

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER