23 Mart 2020 Pazartesi

SULU BOYA İLE MANZARA RESMİ






İki gün evvel sabahın erken saatlerinde odamdaki perdeden içeriye yansıyan pembemsi ışığı fark edip, güneşliği açmıştım. Ve gök yüzünde beni karşılayan pembe manzarayı görünce istemsizce tebessüm edip ardından da camımı açıp bir süre güneşin etrafı aydınlatmasını seyretmiştim.

İşte o sabah bu manzaranın resmini çekmiştim. 
Bugün de sulu boyamı alıp gördüğüm bu güzel manzarayı resmetmeye karar verdim. Öncelikle boyalarımla istediğim renk karışımlarını elde edip gök yüzündeki tonları kağıdıma fırça yardımıyla boyadım. 

Ardından da fotoğrafa karanlık yansıyan binaları ince uçlu siyah mürekkepli çizim kalemiyle çizdim. Çizdikten sonra da içini yine siyah mürekkebi olan kalın uçlu çizim kalemiyle boyamaya başladım. Ve ortaya görmüş olduğun bu çalışma çıkıverdi.

Resmini yapmış olduğum fotoğraf karesi de bu.





Gerçekten izlemeye değer çok güzel bir manzaraydı. 


20 yorum:

  1. Manzara da, çizimi de çok güzel 👏🏻👏🏻

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım çok güzel olmuş :)))

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel olmuş buuu *-* emeğine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Güzel düşüncen için teşekkürler sevgili Gonca. :)

      Sil
  4. Elcağızlarına sağlık , çok tatlış olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha Nur Turhan,
      Olumlu geri dönüşler almak beni çok mutlu etti. :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      Güzel yorumun için teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. İlkay Özgür,
    Güzel yorumun için teşekkür ederim. ^-^

    YanıtlaSil
  7. Çok hoş olmuş. :) Ben de geçen suluboya yaptım. :) Youtube da güzel videolar var ordan. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel,
      Teşekkür ederim. :) Evet çeşitli videolar mevcut sulu boya ile ilgili. ^-^

      Sil
  8. maşallah maşallah yaa. nefis olmuş vallası. göğün rengi de siyah binalar ve cami deeee. eline sağlık :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER