5 Mart 2020 Perşembe

HI BYE MAMA







Hi Bye Mama, Güney Kore 2020.

Kim Tae Hee, öğrencilik yıllarında sevdiği bir adamla mutlu bir evliliğe adım atar. Aradan zaman geçer ve bir kız çocuğu olacağını öğrenir. Karı koca mutluluk içerisindedir. Ancak beklenmedik bir anda kadın trafik kazası geçirir ve kazada hayatını kaybeder. 

Gözlerini dünyaya erken açan kızı ise babasıyla birlikte yaşam mücadelesi vermeye çalışırlar. Eşinin ölümünden sonra adamın kişiliği fazlasıyla değişir. Sessiz, içine kapanık biri olur. Küçük kızına daha fazla yalnız bakamayacak duruma gelir ve bir evlilik daha gerçekleştirir.

Geçen tüm bu zamanda Kim Tae Hee, ortalıkta bir hayalet gibi dolaşır. Kızının her anında yanında olur fakat kadını, hayaletler dışında gören bir insan yoktur.

Hiç beklenmedik bir zamanda insanlar tarafından görüldüğünü ve işitildiğini fark eden Kim Tae Hee, bir insan olarak ailesinin yanına tekrar döner ancak ona 49 günlük bir süre verilir ve bu süre içerisinde halletmesi gereken bir görevi vardır.

16 bölümden oluşan fantastik, dram türünde bir dizi.


13 yorum:

  1. Merak ettiğim dizilerden. Vakit bulabilirsem eğer bir göz atacağım. Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela,
      Dizi çok güzel ilerliyor. Henüz 5. bölümü yayınlandı. Rica ederim. :)

      Sil
  2. ayy merak ettiim izleyeyim bunu vakit olursaa. be with you vardı sanki ona benziyor gibi ne ağlamıştım onda daa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      O film de çok güzeldi. İzlerken duygulanmıştım. :')

      Sil
  3. Cidden keyifli olduğunu düşünüyorum :) teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos,
      Dizi güzel ilerliyor, siz de beğenerek izlersiniz inşallah. ^-^

      Sil
  4. Geri dönmeli bir dizi daha izlemiştim sanırım, 49 Days olmalı. Güzel oluyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      49 Days'i daha önce duymuştum ama izlemedim. Onu da izleyeyim bu bittikten sonra. :)

      Sil
  5. Pek ilgimi çekmedi ama afişi tatlışkoymuş 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'nın Dünyasından,
      Oyuncular da iyi aslındaa, ilk bölüme bir şans verebilirsin istersen. :)

      Sil
  6. İlkay Özgür,
    Hı hım birçok kişi ona benzetmiş. Dizinin kendi yorumlarında da denk gelmiştim bu benzetmeye. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER