30 Mart 2020 Pazartesi

The World of Married





The World of Married, Güney Kore 2020.

Kim Hee Ae, bir hastanede aile hekimidir. Aynı zamanda çalıştığı hastanenin müdür yardımcısıdır. Liseye giden bir oğlu vardır. Ayrıca hem işinde başarılı hem de evinde çalışkan bir annedir. 

Başarılı bir kariyere ve mutlu bir aileye sahip oluyor gibi gözükse de etrafındaki insanların gerçek olmadığını, herkesin onu maddi olarak kullandığını, sevdikleri ve eşi tarafından aldatıldığını öğrenecektir. 

Kocası Lee Tae Oh, ünlü bir yönetmen olmak istemektedir. Karısı ise her şeyden habersiz bu süreçte ona maddi ve manevi olarak her zaman destek olmaktadır. Lee  Tae Oh, karısının çevresinden ve zenginliğinden yararlanarak hayallerine ulaşmayı amaçlamaktadır. Ta ki Kim Hee Ae, gerçeklerle yüzleşene kadar.

Kim Hee Ae bir seçim yapmak zorundadır. Yapacağı bu seçimde ise adım adım kendi planını işe koyarak ona ihanet eden kocasından ve tüm arkadaşlarından intikam almaya karar verir.

Güncel çıkan yeni dizilerden biri. Yayınlanan iki bölümü oldukça ses getirmiş ve reytinglerde ilk sırayı almış. Dizinin konusunun yanı sıra oyuncu kadrosu da iyi. Romantik türde ve 16 bölümden oluşuyor.


9 yorum:

  1. Dün ben de merak ettim başına geçtim ama başka sebeplerden devam edemedim. Kim Hee Ae'yi çok severim. Konusu da epey ilginç. Teşekkürler tanıtım için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Rica ederim. :)
      Dizi beni kendine bağladı. Senaryo, oyunculuklar ve dizinin çekimleri harika. ^-^

      Sil
  2. Vuu reytinglerde birinci miiiii? Bitince bakacağım güncel izleyince doktor dizilerini sinir basıyor yeni bölümü beklerken :) Teşekkür ederim güzel bilgilendirme için birpembeseverciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Evett, dizi baya gündemde. :) Aslında hastane ağırlıklı bir dizi değil. Daha çok kadının aile ve arkadaş ilişkileri içerisinde geçiyor. Rica ederim Sevgili Gonca. ^-^

      Sil
  3. Afişi ve konusu çok güzelmiş, keşke film olsaydı.. :(( Dizi seyretmek biraz zor geliyor bana :)) Sağ ol yazı için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. darknesshcr - bir kare mavi,
      Film gibi bir dizi aslında. Türk dizileri gibi uzun olmuyor Kore dizileri. :')

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. deeptone,
      Yaa süper bir dizii. Başlamalısın en kısa zamanda. :)

      Sil
    2. çatlıycam heycandan bu dizidee :) bak son yazımdaaa :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER