17 Mart 2020 Salı

THE OPEN HOUSE







Açık Ev, ABD 2018.
Logan, anne ve babası ile yaşayan genç bir çocuktur. Küçük bir kasabada yaşarlar. Bir gün Logan'ın babası trafik kazası geçirir ve hayatını kaybeder. Artık Logan hem kendi acısını üstlenecektir hem de annesinin acısına ortak olacaktır.

Cenazenin ardından kısa bir süre geçer ve Logan'ın teyzesi, aileye bir öneride bulunur. Teyzesinin, küçük ve oldukça sessiz bir yerde güzel bir dağ evi vardır. Bu dağ evini satılığa çıkartmıştır. Ev satılana kadar da Logan ve annesine orada birkaç hafta vakit geçirmelerini teklif eder. Bu teklifi kabul eden anne oğul, cenazenin ardından yas sürecini sessiz sakin bir şekilde atlatmayı isterler.

Ancak bu evi, diğer evlerden farklı kılan birtakım tuhaf özellikleri vardır. Logan ve annesi de evde ve evin çevresinde yaşayan komşularda gerçekleşecek olan tuhaflıkları dağ evinde vakit geçirdikçe anlamış olacaklardır.

Evin satılığa çıkmış olması sebebiyle belli günlerde ev, alıcılarına açık bir şekilde sergilenmektedir. Anne oğul bu günlerde evde durmayı pek tercih etmeseler de sergi süresi bittiğinde evde bazı tuhaf olaylar gerçekleşir. Tuhaflıkların sebebi ise evde bir davetsiz misafirin yaşadığına işaret eder.

Gerilim, korku türünde bir film.




11 yorum:

  1. anneeee yoksa hayalet miii, izleriiim :)

    YanıtlaSil
  2. Korku filmlerinden hiç korkmam, sırf bu yüzden izleyeceğim, seviyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Bu filmi başroldeki çocuk için izleyecektim ama sonra vazgeçtim, benlik değil sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Çocuğu, oynadığı dizi ile tanımıştım bu filmde de yer aldığını görünce bir izleyeyim dedim. Genel olarak fena sayılmazdı. :)

      Sil
  4. İlkay Özgür,
    Gerilim ağırlıklı bir film bence bu. Az biraz da korku vardı. Konu iyi işlenmiş, oyunculuklar da iyiydi ancak filmin sonu birazcık havada kalıyor sanki. -,-

    YanıtlaSil
  5. Gerilim korku.. Çok tercih etmiyorum sonra uyumakta epey bir zorluk çekiyorum. Çocuk da bir yerden tanıdık geliyor Ölmek için 13 Sebep dizisinde oynuyordu değil mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      Evet, orada başroldü. :) O zaman izleme çünkü çok fazla gerilim var. :')

      Sil
  6. Ben gerilim, korku filmlerini neden izleyemiyorum yaa?.. Uzun süre etkisinde kalıyorum izlediğimde.😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman Aslan,
      İzlerken ben de korkunç sahnelerde elimle yüzümü kapatıyorum. :')

      Sil

 

BİRPEMBESEVER