17 Mart 2020 Salı

MİM | Çocukluğunda Sevdiğin Çizgi Filmler







Aklıma çocukluğumda izlediğim çizgi filmler geldi ve bu fikir  neden bir mim yazısı olmasın ki  dedim.
Bu mim muhtemelen hepimize nostalji yaşatacak ve bizi çocukluğumuza götürecek.

Doğduğumuz günler, yıllar hatta dönemler farklı olabilir. Böyle olunca da illa ki her dönemin kendine özgü bir çizgi filmi de olmuştur. Ben 90'lı yılların çocuğu olduğum için kendi dönemimde izlediğim ve en sevdiğim çizgi filmleri paylaşacağım. 

Sizlerin döneminde sevdiğiniz ya da meşhur olan çizgi filmleri de merakla bekliyor olacağım.
Öyleyse mim başlasın! 😊




1. Heidi (1974)

1974 yılı yapımı çizgi film Heidi, en sevdiklerim arasında yer almakta. Sanırım bu çizgi filmi yaşım kaç olursa olsun ara ara izlemeye devam edeceğim. 




2. Şeker Kız Candy

Japon yapımı anime çizgi film. 




3. Teletubbies

Okulöncesi televizyon çocuk dizisi. Buradaki her bir karakteri apayrı sevmişimdir.  



4. Ninja Kaplumbağalar




5. Taş Devri





6. Casper



7. Pokemon




8. Scooby Doo





MİMLENDİN!

Beydanın Kitaplığı

Buluttan Öte

Girift

Çok Bulutlunun Günlüğü

Goncanın Dünyasından

Hertelden

Hertelden Şef

İman Power

Kağıt Salıncak 

Kağıttan Dünyam

Sade ve Derin

Sakura Mevsimi

Sessiz Umman


Ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum! 







22 yorum:

  1. Ay savaşçısı 😊 özledim sanırım o günleri Usagi'nin o ağlamalı halleri ve Jüpiter savaşçısınin harika aşçılık yeteneğini ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandusler,
      Ay Savaşçısı, hepimizin gözdesi sanırım. *-*

      Sil
  2. En sevdiğim, Ay savaşçısı :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir mim! Daha bugün aklıma gelmişti küçükken izlediğim bi çizgi film. Kesinlikle yapacağım :)

    YanıtlaSil
  4. hihi ne güzel cevaplar hepsisi güzeeel :) ay savaşçısı da hıhım, ay bi de deniz kızı arielle var yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Deniz Kızı Arielle'yi izledim mi tam emin olamadım. :) Bu arada okunmamış kitaplar yazısını yazdım. ^-^

      Sil
  5. Ay savaşçısına bayılırdım ben sürekli onun gibi saçımı yapar hayaller kurardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazimbari,
      Evet, Ay Savaşçısı unutulmazlar arasında. ^-^

      Sil
  6. İlkay Özgür,
    Ben de arada sırada Heidi açıp izliyorum ama eski versiyonu. :)

    YanıtlaSil
  7. Yaaaaaa ne günler gerçekten çocukluğumu hatırladım. Hemencik yazıyı hazırlıyorum ben de teşekkür ederim davet içinnn :)

    YanıtlaSil
  8. Ay savaşçısı nın resmini görünce dikkatimi çekti bu yazı🤗 Enn çok sevdiğim çizgi filmdi. Bir baktım ben de mimlenmişim.🙈 Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda yapacağım bu mimi. ❤🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman Aslan,
      Hemen hemen herkesin bir anısı var Ay Savaşçısı ile. ^-^ Ben de çok severdimm. :) Merakla bekliyorum senin mim cevaplarını da. ^-^

      Sil
  9. süper ilk fırsatta mimi cevaplayacağım...

    YanıtlaSil
  10. Ayy çok tişikkirler hemen yapıcam mimi , konu çizgi film olunca bir ayrı sevdim :D

    YanıtlaSil
  11. Safari’den yorum yapamıyorum kusura bakma:) sorunu yakın zamanda çözeceğim. Bu yüzden geri dönüş yapamadım yazına. Bu mimide yarın inşAllah yapacağım. Bundan sonra mimlere katılmayı düşünmüyorum ama senin teklifini geri çevirmek istemiyorum:) kendine çook iyi bak 🌹

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER