16 Ağustos 2018 Perşembe

DEĞİŞİKLİKLER






Bugün bir öğrencimin vermiş olduğu bir cevap çok etkiledi beni. Çünkü şu ana kadar duyduğum en en güzel cevaplardan biriydi. Büyüyünce bir astronot olmak en büyük hayaliymiş. Merak edip nedenini sorduğumda ise bana ay ve güneşin resimlerini yakından çekmek istediğini söyledi.

Sonra bir dersime mezun olduğum üniversitede psikoloji okuyan 3.sınıf öğrencisi aldım. Stajyer olarak gelmiş. Mezun olmadan önce her alanı tanımak istiyormuş. Biz tanıştık, derken bana bu alanın zor olup olmadığını sordu. Ben de her şeyden önce çocukları sevmek gerektiğini ve onların her birinin kalbine dokunmak istediğimi belirttim. Çünkü bana göre önemli olan her biri için nasıl faydalı olabileceğim. Normal bir çocuğa bir kavramı ya da nesneyi 1 ya da 2 haftada öğretirken özel eğitimde bu süreç aylarımızı alabiliyor. Ben bunları anlatırken stajyer öğrenci gözleriniz dedi, anlatırken bile parlıyor. Utanmakla birlikte çok mutlu oldum. 🙈

Bir gün daha böyle geçti işte. Son olarak bazı değişiklikler yapmak istiyorum hayatımda. Kafamda bununla ilgili bir sürü düşünceler var. Kağıt kalem ile yazıya dökmem gerek. Huzurlu geceler!🌛

6 yorum:

  1. evet tabiiii öyle olmalı diy mi, gözleri parlamalı insanın. ay güzel denişiklikler olsun amaaağğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şeyler düşünüyorum bakalım tatilimde neler olacak hehehe ^-^

      Sil
  2. Teşekkür ediyorum bu güzel iltifatın için İlkay! :)
    Daha da iyi olabilmek dileğiyle. ^-^

    YanıtlaSil
  3. Gözlerin her an parlıyor gerçekten :D Kırıldığın zamanları anlattığında bile hüzünlü bir pırıltı çörekleniyor içlerine ♥ Senin gözlerin kalbinin yansıması herhalde ☻

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER