13 Ağustos 2018 Pazartesi

MİM | ÇOCUKLUK ANISI





Çok güzel bir mime başlayacağız şimdi seninle. Bu mimi başlatan arkadaşımız sevgili Fatmanur, yapmış olduğu  miminde beni de mimlemiş. Nihayet cevaplama fırsatı doğdu. Aslında biraz düşündürdü bu mim beni. Çünkü konusu beni çocukluğuma alıp götürdü. Başlıktan da anlayacağın üzere çocukluk anımızı anlatacağız.


6 ya da 7 yaşlarındaydım. O zamanlar oturduğumuz evin bir bahçesi vardı. Bir gün evimizin bahçesine bir kamyonet geliyor. Babam, elimden tutup gözlerimi kapatmamı istiyor ve gözlerimi açıyorum karşımda boyanmayı ve kurulmayı bekleyen kocaman bir salıncak. O kadar mutlu oluyorum ki. Hala daha durur o salıncak bahçede.

Eskiden anneannemin evlerinde soba vardı. Kahvaltılarımızda ekmekler dilimlenip ekmeğin arkası önü sobanın üzerinde kızartılırdı. Aklımda nasıl yer edinmişse hiç unutmam. 😊 Vişne reçelini çok severim. Kızarmış ekmeğimizin üzerine tereyağı ve vişne reçeli sürer yerdik.

Bir de benim çocukluğum hep ağaçların tepesinde geçmiştir. En sevdiğim şeylerden biri ağaçların tepesine çıkıp meyve yemek olurdu. Ele avuca sığmayan bir çocukmuşum ben. Az biraz yaramazmışım da. Yaptığım yaramazlıkları hiç anlatmayayım. 😄

Mimi yapmayan herkesi mimledimm! 

9 yorum:

  1. Babaannemde yapar biz gittikçe sabah kahvaltılarının vazgeçilmezidir.:) ağaçta meyve yemek bir başka güzel. Özellikle bahçemizdeki kiraz ağacına çıkardım bende:)) Çok teşekkür ederim. Harika cevaplamışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişe alıp götüren mimler bir başka güzel oluyor. Ben teşekkür ederim davetin için.😊💖

      Sil
  2. ah ah biliyordum senin çok tatlı anıların olacağınıııııı ivit çok tatlıydııııı :)

    YanıtlaSil
  3. Sobada kızarmış ekmeği ben de severim, sobada her şeyin tadı farklı sanki :))

    YanıtlaSil
  4. Ayyy ne güzel salıncak:) Keşke bana da böyle sürprizler yapılsaydı ama nerede :(

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER