20 Ağustos 2018 Pazartesi

MİM | YAZ ABUR CUBURU





Tam yaza uygun şirin mi şirin bir mim ile buradayım.😊 Bu mimin konusu şarkılar.
Sevgili Sakura Mevsimi ve Berfce , beni de bu mime davet ettikleri için teşekkür ediyorum. Onların bloglarını da ziyaret etmeyi unutma. 😊


1.Yazın çıkan çok sevdiğin sanatçıdan / gruptan bir şarkı

İkon - Killing Me


2. Bu yaz en yeni keşfin

End Of The Word feat Epik High - Sleeping Beauty



3. Bu yaz sürekli dinlediğin bir şarkı

J-Hope - Daydream


4. Bu yaz en çok duyduğun şarkı / albüm

BTS - Love Yourself


5. Bu yaz eski de olsa dinlemekten vazgeçemediğin bir şarkı

Carla Bruni - Stand By Your Man


6. Benim bu yazımı anlatan şarkı

The Tellers - Toodoo

10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım. Emeğine sağlık. Kokteyl-Mim'e mimlemiştim ben seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim.😊
      Evet o da var yapılacak mimler arasında.☺️🌸

      Sil
  2. Tuğçe kızım. Müzik dinlemeyeli epey oldu. Çocuklar açarsa dinlerim ama bilirim çoğunu. Emeğine sağlık. Sevgilerimle yavrum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de arada dinleyenlerdenim. 🙈
      Huzurlu bayramlar ablacığım.😊💖

      Sil
  3. Stand By Your Man<333 Something In The Rain izledikten sonra ben de çokça dinledim ya çok hoş :')) Ayrıca Killing Me de çok güzel, gittikçe iKON sevmeye başladım :)))
    Eline sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet o diziden sonra ben de araştırdım hemen bu şarkıyıı. Çok sevimli dimi.☺️
      İkon’un şarkıları hep güzel ki.😇

      Sil
  4. Carla Bruni - Stand By Your Man güzel şarkı :)))
    Güzel bir mim olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. saooool hepsisini dinliceeem, ikonun şarkısını sayende sevdim zatensiğğ :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER