26 Ağustos 2018 Pazar

POSTCROSSING | KARTPOSTAL





İnsanlar arasındaki iletişim yerini teknolojiye bırakmışken geçmişe dönüp unutulmaya yüz tutan kartposttallaşmayı sürdürmek ne güzel olsa gerek.
Yine kartpostallarımla geldim, buradayım.😊

Görmüş olduğun bu iki kartpostal Çinli bir arkadaştan. Eğer sen de Miyazaki filmlerini benim gibi çok seviyorsan görselde gördüğün çizgi karakterler pek de yabancı gelmeyecektir.

Soldaki kartpostal Yürüyen Şato adlı anime filmden bir kareyi anlatıyor. 
Diğer kartpostal ise Küçük Cadı Kiki isimli filmden bir kare. Her iki filmi de çok beğenerek ve severek izlemiştim. Hayao Miyazaki'nin her eserinde görseller  ve ses efektleri mükemmel. 

Bu kartpostalları bu yüzden ayrıca çok seviyorum. 
Bu iki anime filmini henüz izlemediysen bir şans vermelisin.
Bir de, kartpostallaşmak gibisi yok!💜

10 yorum:

  1. Bazen dostlar yapıyor böyle güzel etkinlikler keyifli oluyor 😊 gerçekten çok güzelmiş kartpostalların 😊 sevgiler canım benim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett, bloglar arasında ben de rastladım buna. Çok güzel oluyor.Sevgiler sana da.🤗🌸

      Sil
  2. Yazı için tebrikler ama siz dili kullansanız daha şık olacak

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir iletişim şekli :) Kıskandım :(
    Bu şekilde saklanabilen şeyleri hep çok sevmişimdir. Ayrıca kartpostallar da çok tatlıı ^^ ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkanın varsa bir kere denemeni tavsiye ederim. Çok uzaklara da değil yakın bir arkadaşına bile yazabilirsin. Çok nostaljik oluyor.😊

      Sil
  4. Ben de üye oldum. En kısa zamanda kartpostalımı seçip taa Almanya'ya göndereceğim. Gelecek olan kartpostalı beklemek çok heyecan verici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne kadar güzel bir haber. :)
      Ulaştığında daha da mutlu oluyor insan. ^-^
      En kısa zamanda ulaşması dileğiyle!

      Sil

 

BİRPEMBESEVER