31 Ağustos 2018 Cuma

AĞUSTOS BİTERKEN





Günlerden cuma ve Ağustosun son günü. 
1 yılın yarısından fazlası çabucak geldi, geçiyor bile değil mi?
Bu ay tıpkı diğer aylarda da olduğu gibi her hafta bir kitap bitirme hedefimle birlikte geçti diyebilirim sana. Her hafta bitiremediğim zamanlarda oldu elbette ama asla vazgeçmedim kitap okumaktan.

Filmler de izledik elbette.
Dram,psikolojik,gerilim,aksiyon... Konusu hoşumuza giden filmleri kız kardeşimle seçip izledik.  

Sabah yürüyüşlerine başladım. 
Yalnızca pazar günleri yapsam da sabahın erken saatleri sokakları boş görmek yüksek binalara rağmen beni mutlu ediyor.

Eylül ayı ile birlikte güzel sonbahar kareleri yakalamak dileklerimden birisi. 
Bunun için de doğa ile iç içe olan yerler gezmek gerekiyor tabii.  


Son olarak yarıda bıraktığım Bullet Journel’e geri dönmeyi istiyorum. Ama ne zaman kolları sıvayıp buna girişirim bilemiyorum. 
Huzurlu akşamlar!

3 yorum:

  1. ayyyyy gez ve doğa fotolarını göster bizeeee :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzu Deeptone adında tatlış birisinden tavsiyeyle buldum :) Öğretmenmişsiniz, ben değilim daha ama olma aşamasındayım inşallah ❤ Yazılarınızın takipçisiyim, iyi bloglamalar :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER