1 Mart 2020 Pazar

GÜNEŞLİ BİR GÜN







Merhaba sevgili okur!
Bugün hava o kadar güzeldi ki. Güneş pırıl pırıldı gökyüzünde. Havanın güzel olmasını da fırsat bilerek arkadaşımla buluştum. 
Öncelikle Üsküdar'a vardım. İlk olarak orada buluşup oradan da vapurla Beşiktaş'a geçip yemek yemeye karar vermiştik.  

İlk buluşma yerine biraz erken varınca sahilde tek başıma yavaş yavaş yürümeye başladım. Bir yandan denizin dalgalarına eşlik eden martıları diğer yandan da evcil hayvanlarını gezintiye çıkarmış insanları seyrettim. Sonra bir banka güneşin karşısına oturdum ve çantamdaki okuma kitabımı çıkartarak kitap okumaya başladım. 

Sonra arkadaşım geldi ve Beşiktaş'a geçtik. Orada yemeğimizi yerken bir yandan da sohbet ettik. Havanın güzel olmasını fırsat bilen insanlar tıpkı bizler gibi kendilerini deniz kenarına atmışlardı. Bahar kendini yavaş yavaş hissettirmeye başlamış.


Yemekten sonra Aşiyan'a geçtik. İçeride oturacak yer olmadığı için dışarıda oturduk. Neşeli, hoş sohbetli bir pazar günüydü. 

5 yorum:

  1. Oh ne güzel... Güneşli hava ve sevdiyin bir arkadaşla hoş sohbet... En sevdiğim...😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman Aslan,
      Son günlerde havalar çok güzel İstanbul'da ama bugün yeniden yağmura merhaba dedik. :)

      Sil
  2. İlkay Özgür,
    Çok geçmiş olsunn. :/
    Mevsim geçişlerinde daha da çok dikkat etmemiz gerek. :')

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. deeptone,
      Havalar da çok güzel olmaya başladı artık bol bol gezme vakti inşallah. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER