6 Ekim 2020 Salı

A Day

 





A Day, Güney Kore 2017.

Kim Joon Young, kendi ülkesinde tanınan başarılı bir doktordur. Öyle ki namı diğer ülkelerde de duyulmuştur. Bu yüzden sık sık ülke dışına işi ile ilgili seyahatlere çıkar. Kim Joon Young'un orta okula giden bir kızı vardır. Kızı, kalp yetmezliği ile ilgili bir rahatsızlığa sahiptir. Geçmişte kızının ameliyatı için gerekli olan donörü bulamayan baba, mesleğinde etik karşılanmayacak bir duruma başvurur ve kızını sağlığına kavuşturur. 

Kim Joon Young yurt dışından döndüğü bir vakitte uçakta yolculuk yapar. Tam da bu esnada kötü bir kabus görüp uyanır. Bu kabusta kızının bir trafik kazasına kurban gidip öldüğüne tanıklık eder. Bu rüyayı gerçekmişçesine yaşayan adam bu olayı tekrar tekrar aynı şekilde yaşamaya başlıyor. 

Her rüyasından uyandığında bu kazanın gerçekleşeceği yere erkenden varmaya çaba gösterir. Diğer yandan da kızına ulaşmaya çalışır ki kızı trafik kazasına kurban gitmesin. Çaresiz baba bu kazanın arkasında yatan gerçek sebeplerle de yüzleşmeye mecbur kalır. 

Gizem, gerilim ve dram türündeki film oldukça başarılı oyunculuklarla yansıtılmış. Ayrıca film oldukça akıcı bir şekilde işlenmiş. Film bana birazcık Son Durak serilerini çağrıştırsa da oradaki gibi ölüm sahnelerine yer verilmemiş. 


8 yorum:

  1. hımm piki madem bunu da izlemeluuu :)

    YanıtlaSil
  2. Benim önceden izlediğim bir filmdi, sahsi puanım 10/5 biraz notu kıt hocayim ben:) sevgiler bıraktım buraya.💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bigudili anne blogger,
      Biraz konusu sıradandı. :) Ancak oyunculuklar ve filmin akışı güzeldi. ^-^ Sevgiler benden de!

      Sil
  3. İlkay,
    Fantastik değil, aksiyon gerilimi bol gizemli bir film. :)

    YanıtlaSil
  4. bunu gördüm izleyim bari güzele benziyor konusunu bilmiyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beauty&Life Türkiye,
      Filmi beğenmiştim. İyi seyirler olsun. ^-^

      Sil
  5. izledim iyi aksiyonduuuu yani sonu iyi bitti de mi, kız kurtuldu yaniii :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER