14 Ekim 2020 Çarşamba

Intruder

 




Intruder, Güney Kore 2020.

Kim Moo Yu, küçük kızı ile birlikte anne ve babasının evinde mutlu bir şekilde yaşamaktadır. Geçmişte bir trafik kazasında karısını kaybetmiştir. Karısının kaybını hala daha atlatamayan Kim Moo Yu, trafik kazasının ardındaki kişinin izini sürmektedir.

Kim Moo Yu çocukluğunda kız kardeşi ile lunaparktadır. Kız kardeşi en son onun yanındayken aniden gözden kaybolur ve yıllarca ondan tek bir haber alamazlar.

Ailesi ve erkek kardeşi bir gün onun eve geri döneceğini umut eder. Beklenmedik bir günde kız kardeşi Song Ji Hyo evlerine ger döner. Ancak dönüşü ile ailede birtakım değişiklikler meydana gelmeye başlar.

Kim Moo Yu evin üyelerinde meydana gelen duygusal değişikliklerden aniden ortaya çıkan kız kardeşini sorumlu tutar. Bunu kabul etmeyen kız kardeş ise erkek kardeşine karşı akıl almaz bir oyun oynar.

Kim Moo Yu kendisini içinden çıkılamayacak kötü bir oyunun içerisinde bulur. Kız kardeşinin eve geri dönmekteki amacının peşine düşer ve korkutucu sonuçlarla karşı karşıya kalır.

Film gizem, gerilim türünde. Oldukça akıcı bir konuya da sahip.

7 yorum:

  1. Kore filmleri genelde bu tarz akıl oyunlarıyla dolu oluyor bir de surpriz sonlarla. Benim de beğendiğim bir tarz bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bigudili anne blogger,
      Filmin sonu çok güzel bitiyor, ters köşe yaptıran filmleri ben de severim.

      Sil
  2. Dün Touch adlı kore dizisini bitirdim :) Bugün dizi arayışına girecektim artık gerek kalmadı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayan Hohori,
      Evett o dizi de güzeldi, ben de izlemiştim.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER