8 Ekim 2020 Perşembe

Sessiz Bir Yer

 




A Silent Place, ABD 2018.

Beş kişilik bir aile herkesten uzakta sessiz sakin bir kasabada yaşmaktadır. Bu ailenin üç üyesi farklı yaşlardaki çocuklardır. Bu ailenin üyeleri çok uzun zamandır yaşamlarını çok sessizce sürdürmektedir. Çünkü etraflarında sese karşı oldukça hassas davranan belirsiz yaratıklar vardır.

Aile üyeleri sessiz yaşamlarını işaret dili yardımıyla tamamlarlar. Ev ortamlarını da sese karşı arıtarak kullanmaya çalışırlar. Bir gün ailenin tüm üyeleri erzak arayışına çıkar. Bu sırada talihsiz bir durum yaşanır ve ortaya bir ses çıkar. Yaratıklar sesin geldiği yöne doğru yönelirler ve aile tehlikeli durumla karşı karşıya kalır.
Aile üyeleri uzun zamandır sessiz yaşadığı bu ortamı bozarlar ve yaratıklar ailenin peşine bırakmaz. Korku gerilim türündeki film akıcı ve çarpıcı. Film çok sessiz ilerlese de aile üyeleri arasındaki işaret dili konuşmalarının alt yazıları izleyiciye sunuluyor. Ayrıca filmin ikinci kısmı da bu yıl yayınlanmış. Sessiz bir yaşam sürmek zorunda kalan bir ailenin hayatta kalma mücadelesi.


8 yorum:

  1. Ben bu filmi açtım bir ara ama demek ki o anda ruh halim gürültü istiyormuş ki, aşırı sessiz geldi. Adını okuyup ses beklemem de ironik olmuş cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday,
      Çok sessiz bir film olduğu doğru. :') İlk izlemeye başladığımda sesi neden gelmiyor diye ses ayarlarına bakıp durmuştum. :)

      Sil
  2. sanki izledim gibi böyle bir film ben...

    YanıtlaSil
  3. İlkay,
    Film bana da Bird Box'ı anımsatmıştı. :) Kitabını da okumuştum, evet öyleydi.

    YanıtlaSil
  4. izlediim, blunt da çok severim, böyle filmleri deeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Ben de sevmiştim bu filmi. İkincisini merakla bekliyorum. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER