6 Mayıs 2021 Perşembe

MİM | Bir Yılda Hayatımda Neler Değişti?

 





Sevgili arkadaşımız Berra geçtiğimiz günlerde güzel bir mim konusu başlatmış. Mim sorularına geçmeden evvel Berra'nın mim yazısını okumak için buraya tıklayabilirsin.


1. Geçen sene olmamı istediğim yerde miyim?

Değilim. Çünkü virüs hayatımıza girdiğinden beri planlar, hayaller bir süre ertelenmiş durumda. Sadece benim için değil birçok kişi için bu durum böyle. Virüse göre hayatımıza devam etmekteyiz. Virüs olmasaydı doğa ile baş başa kalacağım yerlere sık sık gitmeyi isterdim.


2. Son 1 yıl iyi mi geçti yoksa kötü mü?

Aslında ne iyi ne de kötü geçti diyebilirim. Yine de çok şükür sağlığım yerinde ve sevdiklerim yanımda.

3. Hedeflerimi gerçekleştirebildin mi?

Virüsle birlikte değişen düzenimize eklenen karantina günlerinde bazı hedeflerime yoğunlaşıp gerçekleştirdiklerim oldu. Fakat bazı hedeflerim ise hala beklemede.

4. Neler öğrendim?

Son bir yılda çok şey öğrenmişimdir. Farkında olup ya da farkında olmadan. Sonuç olarak bir yaş daha büyümüş oldum. Geçen yıldan bu zamana kadarki süreçte insanlardan uzaklaşıp kabuğumuza çekildik. Bu kendimize yönelme ve kendimizi dinleme fırsatı gibiydi.

5. Neler deneyimledim?

Tüm dünyada olağanüstü etkiler gösteren ufacık bir virüsün nelere mal olabileceğini, salgınla yaşamayı, ona uyum sağlamayı deneyimledim. 

6. Kendimi daha mı yaşlı hissediyorum yoksa genç mi?

Yaşadığım anlara ve ruh halime göre değişkenlik gösteren bir durum. Fakat bu salgın tüm insanları daha çok olumsuz etkiledi. Mental, ruhsal ve fiziksel anlamda.


7. Bir yıl sonra nerede olmayı umuyorum?

İstanbul'un her köşesinde. Sevdiklerimle, kendimle dilediğimce gezebileceğim güzel yerlerde.

11 yorum:

  1. Doğa ile başbaşa kalacak yerlere gitmeyi bende çok özledim:( Ama çok şükür ki bu süreci sevdiklerimizle beraber sağlıklı bir şekilde atlattık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Virüsün bittiği, güzel günlere dönebilmek dileğiyle. :)

      Sil
  2. Katıldığınız için çok teşekkür ederim:)
    Umarım önümüzdeki yıllar daha güzel geçer:)

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz benzer hislerle cevaplamışız sanırım bu mimi :) Umarım seneye İstanbul'un her köşesinde olabilirsiniz ve sevdiklerinizle... Hatta kendim için ben de umuyor olabilirim aynısından bir tane :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş Senede Devrialem,
      Ortak cevaplarda buluştuğumuz bir mim olmuş. :)

      Sil
  4. İlkay,
    Bu süreçte her birimizin beklentileri ortak paydada buluşuyor dediğin gibi. Dilerim ufukta güzel şeyler bizleri bekliyordur.

    YanıtlaSil
  5. Bitse de gezsek, dolaşsak, buluşsak, görüşsek... :)))

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER