21 Ağustos 2021 Cumartesi

Dalgaların Rengi

 


Günlerin hızlı bir şekilde gelip geçişi. Geçen hafta sonu bir deniz kenarına gittim. Denize sıfır olan yerleri daha çok severim. Plaj hele ki sessiz sakinse, fötr şapkamı takıp kumsalda kısa bir yürüyüşe çıkmayı seviyorum. Bir süre durup masmavi güzelliğin tadını, dalgaların kıyıya vuruşunu seyre koyuldum. 

Günler... 

Garip bir şekilde hıphızlı geçiyor. Özellikle iş hayatına tekrar geri döndükten sonra. Bugün de son dersler boş olunca kurumda geleneksel toplantılardan birini daha gerçekleştirdik. Her toplantıda konuşulan ancak bir çözüme ulaşılamayan meseleler silsilesi. Gerçekleştirdiğimiz her toplantı bir tiyatroda sergilenen oyun tadında. Bazı insanların bazı insanlar yokken arkalarından atıp tutmaları ama toplantılarda yüz yüze geldiğimiz ortamlarda cilveleşmeleri, süt dökmüş kediye dönüşmeleri; menfaat üzerine kurulu insan ilişkileri.

Her toplantıda konuşulan konular belli fakat çözüme ulaşan herhangi bir konu bulunmuyor. Toplantı ortamında tiyatro izler gibi izliyorum olan biteni. İnsanların büründükleri rolleri izliyorum. Bunlara gerek var mı diye aklımdan geçirsem de bazı insanlar için bu durum hayat felsefesi olmuş.

Ağustos da bitmekte, sonbahara merhaba demek dileğiyle.



4 yorum:

  1. Fotoğraf harika. Bayırlıyorum denizin kumsala köpük bırakmasına hele dediğiniz gibi hava sakinse huzur veren yani da oluyor.
    Ağustos girdi gireli bizim burada yağmur yağıyor.. Sıcak havayı sevmeyen birisi olarak güneşi özledim diyebilirim 😂
    Şu kişi olmadan arkasından atıp tutanlar kadar korkak birileri varmı ki.. Her yerdeler.. Bir de sonuca ulaşılmadan biten toplantı kötü olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Toplantıların çoğu çözümlenmek istenmeyen sorunları çözüme kavuşturmak için toplanmak amaçlı:)
    Nasılsa her çözüme bir problem bulunur.
    Önemli olan gerçekten farklı bir düşünce ortaya koymak ve harekete geçmek. Yapılabiliyorsa bireysel hareket etmek. Yoksa bir süre sonra diğerlerinden farkın kalmıyor.

    YanıtlaSil
  3. Yazının başı çok ferahlatıcıydı sonlara doğru gerçek hayata dönüş yapmak üzücü oldu :) Böyle davranan insanlar yaşamı zorlaştırmak için özel bir çaba harcıyorlar gibi geliyor bana artık. Kafana takma diyeceğim ama takıyor insan biliyorum

    YanıtlaSil
  4. olsun olsun nolursa olsun iyi çalışmak :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER