24 Kasım 2021 Çarşamba

Günden Geriye Kalan: Deforme Olan Termosum

 



İkindiden sonra kitabımı ve termosumu alıp civardaki Starbucks'a gittim. Normalde sıklıkla gittiğim bir mekan olmasa da diğer kafelere nazaran oturduğunuzda aldığınız içeceği ya da yiyeceği bir an evvel bitirip gitmeniz için masanızın çevresinde dolaşan garsonların olmayışından dolayı bu yönden iyi bir seçenek.

Siparişimi vermek için kasada beklerken termosumu kasa önüne koydum. Siparişimi alan kadın çalışanın sert mizacı, kaba ve azarlarcasına takındığı üsluba anlam verememişken o anda panik oldum ve termosum yere düşüp deforme oldu. İnsanlar gün içerisinde yaşadığı bir olumsuzluğu veya kendi hayatıyla ilgili bir problemi ortada hiçbir sebep yokken neden bir başkasından acısını çıkartır, anlam veremediğim durumlar.

Sessizliğimi ve kibarlığımı hiç bozmadan siparişimi tamamladım ve içeceğimi alıp bir saat kadar kitap okuyup oradan ayrıldım. Kitabımı okumaya, kendimle vakit geçirmeye gittiğim bir mekandan geriye deforme olan termosum kalmış oldu.

Günün müziği,


9 yorum:

  1. Sizi hayal ettim. Kahve içerken elinizde kitap. Termosa üzüldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parıldayan çiçek,
      Termosa birazcık ben de üzülmüştüm ama olacağı varmış demek ki. :')

      Sil
  2. anlamıyorum o kadar suraatsız tipleri , herkesin derdi var hem de türlü türlü bu nefret saçarak düzelmiyor ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzmanamator,
      Ben de anlam veremiyorum. Bu zamanda bence en zoru insanlarla karşılıklı bir şekilde sağlıklı iletişim kurabilmek.

      Sil
  3. Anlam veremediğimiz sert bakışlar, bu epey karışık ve düzeltilmesi zor bir mesele. Çünkü her insan tekinin yaşadığı problemler farklı. Bu, yaşanan problemlere verilen tepkiler farklı. Sanıyorum en iyisi, insanları değiştirmek yerine kendimizi değiştirmek. Bunun da kolay olduğunu söylemek o kadar kolay değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Özbek,
      Kendimizi değiştirmek en zoru bence de. Çünkü öz eleştiri yapmak insana en ağır gelen şeylerden biri. Özellikle de bu zamanda.

      Sil
  4. amerikan tarzı bu, kimse rahatsız etmez insanı, garsonlar gelip dolaşmaz, soru sormaz :) seninki şanssız bir an olmuş ama yani :) termosu kafasında kırsaydın :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER