28 Temmuz 2019 Pazar

1 KARTPOSTAL 1 MAGNET




 kartpostal ve magnet


Güzel bir kartpostal haberi ile geldim.
Postcrossing'e yani kartpostallaşmaya başlamadan evvel hiç bu kadar keyifli olduğunu tahmin etmezdim. Kartpostal alıp yazma sürecinden tutun da gönderip ulaşmasına kadar apayrı bir heyecan verici bir his uyandırıyor insanın kendisinde.

Ben de bu serüvene beş yıl önce katılmıştım. Farklı kültürlere olan ilgim ve merakım beni bir arayış içerisine sürükledi. Böylelikle yolum kartpostallaşmakla ve mektup arkadaşlığı ile kesişti. Bende bir hobi olarak kalacağını tahmin etmemişken bir de baktım ki içinde birçok farklı ülkeden bir sürü kartpostalımın yer aldığı kocaman bir kartpostal kutum olmuş. 

Bunun yanında bir de magnet koleksiyonu yapmışlığım var. Bunu kız kardeşim ile birlikte yaptık. Belirlediğimiz ülkelerden bulduğumuz arkadaşlarla anlaşıp kendi aramızda magnet takası yaptık. Bunu da bir gün derinlemesine anlatayım. Belki başlamak isteyenler olur.

Bugün göstermek istediğim kartpostal Hırvatistan'dan. Yanında yine aynı ülkeden gelmiş olan magneti bulunuyor. Kartpostalın üzerinde yer alan resim pul desenli görüntüden oluşuyor. Pulları sevdiğimden olsa gerek bayıldım ön kısımdaki resme.

Daha çok kartpostallaşmak dileğiyle!





4 yorum:

  1. Magnet koleksiyonu hakkında bir yazı gerçekten muhteşem olur.Benim aklıma bu fikri sen kattın Tuğçe.Normalde buzdolabinin sistemine zarar veriyor diye ben hic magnet yapıştırmazdım. Insanlara ilham vermek gerçekten güzel bir sey 😊Yaşasın bloglar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duymak ne güzel Şeyma! ^-^
      O zaman inşallah çok yakında bir magnet takası ile ilgili yazı gelecek diyelim. :)

      Sil
  2. magnet çok severim bu da çok güzelmiiiş :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER