24 Temmuz 2019 Çarşamba

TOPRAK KOKULU BİR SABAH











Toprak kokulu bir günden merhaba sevgili okur!
Bu sabaha yağmurlu başladım. Güne normalden de erken başladığımı söylemek istiyorum. Penceremi açtım ve yağmurun sesine kulak verdim. 

Yaz aylarının çok sıcak ve nemli geçmesinden midir bilmem ama bu yaz bana pek yaramadı. Sıcak havalarda pek bir tembelliğe meyilli oluyorum sanırım. Bugün yağmurun yağmasına en çok ben sevinmiş olabilirim. Güzel bir kahvaltı hazırladım kendime. Kahvaltıma dünden izleyip yarım bıraktığım belgeselim eşlik etti.

Şu sıralar belgesellere sarmış bulunmaktayım. İzlediğim belgeseller çoğunlukla kültürel ya da insan yaşamına odaklı oluyor.


Resimde gördüklerin benim kaktüslerim. Gün geçtikçe hızla büyüyorlar. Daha hızlı ve rahat bir şekilde çoğalmaları için orta boyda bir saksıya taşımayı düşünüyorum.  İnşallah çiçek açtığı ana da şahitlik edebilirim.


3 yorum:

  1. aaa senin kaktüsler nasıl uzamış yaa. benimkileri beceremedim pek. şimdi yeniden aldım. foti çekip koyayım da gör. 15 günde bir yarım fincan se ver diyolar. ya başka neler yapıyon seeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum kaktüslerinii. Evet evet bir çay bardağının yarısı kadar. Ama yaz aylarında haftada bir de olabilir. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER