12 Temmuz 2019 Cuma

SEVGİLİ DOST #23





Sevgili dost,
Bir kağıt ve bir kalem.
Ne çok şey yazılır ne çok şey anlatılır.

Sevgili dost,
Kalbimi açmak istiyorum sana. 
Çünkü biraz üzgün biraz kırgın.. 
Kalbi kırmak onarmaktan daha kolay sanırım. 
Ya da insanlar için sıradanlaşmış olabilir mi artık?

Sevgili dost,
Şuan eğer elimde bir kalem ve kağıt olsaydı satırlarca mektup yazmak isterdim sana. Bilirsin beni yazmayı severim. Özellikle de çiçek kokulu mektuplar yazmayı..

Yıldızlar  çökünce gökyüzüne seyre koyulmayı seviyorum. 
Derin düşüncelere dalıyor insan. Yine o düşüncelerde kaybolduğum bir gecedeyim.



6 yorum:

  1. ay yaa insanların seni üzmesine izin verme noluuur :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Tuğçe... Umarım telafisi olmayan bir şey yoktur. Ve ben hep buradayım :')

    YanıtlaSil
  3. Yazmak hep iyi geliyor bana da.. Kalbini diğer insanlardan koru :((

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER