2 Temmuz 2019 Salı

KAYNAŞMA MİMİ | MİM




 


Şu sıralar çok sık gördüğüm bu mimi ben de cevaplamak istedim.
Cevaplayacağım en uzun mim olacak sanırım. Çünkü 21 sorudan oluşuyor. Adından da anlaşıldığı üzere bloggerlar arasında düzenlenen bir kaynaşma mimi.


1.Sizi tanımak istiyoruz dersek buraya adınız, blogunuz ve sizi anlatan bir kelime nedir?

Ben Tuğçe. Blogum da Birpembesever. Blogumda benden paylaşımları okuyor ve görüyor sevgili okurlarım. Birpembesever, pembe rengini çok sevmemden ortaya çıktı. Beni anlatan kelimeler pembe, gezgin, mektuplaşmak.


2- Sosyal medya hesaplarınızı bizimle paylaşır mısınız?

Sosyal medya hesabım sadece blogum ve youtube kanalım var. Buralarda aktifim.

Kanalım için tık tık.


3- İlk blog yazmanıza referans olan kişi veya blogla tanıştığınız anı hatırlıyor musunuz?

Bana referans olan kişi kız kardeşim. Onun teşvik etmesiyle blogumu açtım. İlk yazımı yazdığım anı, hissettiklerimi, heyecanımı dün gibi hatırlıyorum.


4- Sosyal medya üzerinde hangi yazarlar grubunda bulunuyorsunuz?

Herhangi bir grupta bulunmuyorum. 

5- Ünlü sosyal ağı facebook.com üzerinde siteniz yasaklandı mı? Yasaklandıysa bir çözüm üretebildiniz mi?

Evett, hem de iki defa. Sebebini bile hala bilmiyorum. Şikayet talebinde bulunmuştum ancak olumlu bir yanıt alamadım.

6- Bloglarımız için sizce hangi platform daha iyi  Blogspot / Wordpress ya da diğerleri?

Bana göre önemli olan sadece yazıyor olmak. Yazılarımla başka insanların kalplerine dokunmak ve onları mutlu etmek ya da yeni şeylere teşvik etmek. Bu yüzden her ikisi de iyi olabilir yazmak için.

7- Kaç blogunuz var?

Bir tane blogum var.

8- Blogunuzun toplam sayfa görüntüleme sayısı kaç?

Günde 100 ile 200 arası değişiyor. Bazen 200 üstü de olabiliyor.

9- Blogunuzda reklam yayınlıyor musunuz?

Böyle bir düşüncem yok.

10- Misafir yazar olarak yazdığınız blog var mı?

Hayır, daha önce hiç böyle bir şeyi denemedim.

11- Daha önce bir hacker ile karşılaştınız mı?

Karşılaşmadım. Ancak fazlasıyla spam mailleri almaktayım.

12- Hedefinizde nasıl bir blog yazarı olmak var?

Daha çok araştırmayı, gezmeyi, okumayı, dinlemeyi seven bir blog yazarı olmak. Kendimi sürekli geliştiren bir blog yazarı olmak.

13- Arama motoru optimasyonu (Seo) bilginiz var mı?

Evet duydum. Fakat nasıl yapılır neden yapılır pek bilmiyorum.

14- Blog yazarlığını önerir misiniz? Evet ise nedeni?

Elbette öneririm. Çünkü yazmak, paylaşmak, okumak çok güzel bir şey.

15- Kitap okuma oranınız nedir? (10 üzerinden)

Haftada bir kitap bitirmeye gayret ediyorum. Ancak şu sıralar biraz aksattım bunu.

16- Diğer blog yazarı arkadaşlarınızı nasıl takip ediyorsunuz? Okuma listesi kullanıyor musunuz?

Okuma listesini kullanıyorum. Ve buradan blog yazarlarını takip ediyorum.


17- Blog sahipleriyle etkinlik yapıyor musunuz? Hangi etkinliklere katılırsınız?

Evet yapıyorum. Mim etkinliklerine katılıyorum.


18- Sosyal medya üzerinde blog linklerine karşılıklı beğeni yapar mısınız?

Sosyal medyam olmadığından dolayı pek bilmiyorum.

19- Bugüne kadar kaç mim cevapladın? Hoşuna giden bir mim?

49 tane mim cevaplamışım. Tek bir tane söyleyemem çünkü genel olarak mim cevaplamayı çok seviyorum.

20- Ünlü bir blog yazarı olsaydın, siyaset yapar mıydın?

Hayır düşünmezdim.

21- Bu mimi cevaplamasını istediğiniz üç blog yazarı arkadaşınızı davet eder misiniz?

Kağıttan Dünyam

Saife-i Saliha

Sakura Mevsimi


ve yapmayan tüm arkadaşlarımı mimledim! 






13 yorum:

  1. ay zaten yapmasan yap dicektim sanaaa :) ilkaya da yap dedim. ben de düşünmüştüm saliha ile sakurayı. sana ve ilkaya dicektim. oleeey :) bütün sevdiklerim bir arada :) saliha da bence en komikimiz :) nefis ve sade yazdın yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimledim onları daa haber vereyim bi de yapsınlar hehehe. ^-^

      Sil
  2. Çok güzel bir mim olmuş severek okudum ☺️ Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Mim cevapları okumayı sevmeye başladım. Blogla ilgili olan başlıkta ilgimi epey çekti.

    YanıtlaSil
  4. Sorular ve cevaplari cok guzeldi. Ben de boyle dusunuyorum dedigim cok soru vardi. Daha uzun zaman etkilesimde oluruz umarim. Blog yazmanin tadi baska. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindimm. Blog yazmak apayrı bir duygu gerçekten. :)

      Sil
  5. Bu mim olayı çok güzel cidden,, kim akıl ettiyse tebrikler. Bu arada bu mim sayesinde sizi de daha yakından tanımış oldum.

    YanıtlaSil
  6. Aaa blogun Facebook da mı yasaklandı 😱
    Çok tişikkirler benide mimlemişsin ^^ İlk fırsatta yazıcam bende inşallah :D

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir mim olmuş harika :D

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER