29 Temmuz 2019 Pazartesi

A SINGLE RIDER



a single rider konusu


A Single Rider, 2017 yılı Güney Kore yapımı film.
Başrollerde aşina olduğumuz oyuncular var. Mr. Sunshine dizisinde gördüğümüz erkek başrol Lee Byung Hun ile dizilerde, filmlerde görmeye aşina olduğumuz kadın başrol Gong Hyo Jin var.

Filmde bu iki başrol evli bir çift. Ve bir de oğulları var. Anne eski bir kemancıdır. Keman eğitimi için Avustralya'ya gitmesi için bir teklif alır. Bu teklifi değerlendirmek ister ve bir karar alırlar. Oğluyla birlikte Avustralya'ya giderler. Kocasından iki yıl boyunca ayır yaşar. 

Bu süreçte çiftler arasında birçok şey değişir. Araya mesafelerin girmesiyle aile bağlarında bir soğukluk, kopukluk yaşanır. Son günlerde adamın da işleri pek yolunda gitmez. Çalıştığı şirket davalık olur. Ve bu dava tüm ülkede ses getirir. İyice bunalan adam her şeyini bırakıp karısının ve çocuğunun yanına gitmeye karar verir.

Avustralya'ya vardığında pek de hoş şeylerle karşılaşmaz. Gördükleri ve yaşadıkları karşısında kendini suçlu hisseder. Fakat bir yandan da oğlundan ikinci kez ayrı kalmak istemez.

Film, dram türünde. Pişmanlıkla alınan kararlar, üzüntüler ve ölümler içeriyor. Hüzünlü bir film. Zaten filmde de renkler solgun. Ağır bir dram filmi.

4 yorum:

  1. ay mr sunshine pekiii :) ya voice diye bi kore dizisi izliyom. kaçırma müthiş müthiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Voice 1.sezon izlemiştim. 2 ve 3. sezonu da çıkmış sanırım. Tekrar en baştan izleyip yetişeyim o zaman son sezona. :)

      Sil
  2. Filmi izledim hatta ben de blogumda yazdım. İzlemesi çok keyifliydi ben daha başka beklentilerle başladığım için sonunda pek tatmin olmadım ama görüntüler harikaydı kesinlikle. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şoke oldum özellikle son sahnelere doğru. Hiç tahmin etmediğim şekilde sonuçlandı ama dizinin konusu dram olunca çok mutlu bir son beklemiyordum. :')

      Sil

 

BİRPEMBESEVER