13 Temmuz 2019 Cumartesi

TATİLİN SON GÜNLERİ







On beş günlük tatilimin son günleri.. 
Günler nasıl geçti ben de anlamadım. Sanırım zamanın hızlı geçmesine alışıyorum. Bir şekilde ayak da uydurmuş olabilirim.
Çalıştığım sektörde tatil koşullarımız yok denecek kadar az ne yazık ki.. Özel sektör olunca özlük haklarımızın da pek iyi olduğu söylenemez haliyle.

Yirmi üçümde merhaba dedim öğretmenliğe. 
Bana ve çevremdekilere göre zor bir sektörde başladım. Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezinde çalışıyor olmak başlarda benim için fazlasıyla zorlayıcıydı. Sonra zamanla uyum sağladım ve hala bazen alışmaya çalıştığımda oluyor. 

Şu sıralar ne istediğimi ve nerede olmak istediğimi fazlasıyla sorgular oldum. Kendimi geliştirmeye ve iyi bir öğretmen olmaya gayret ederken ben, sanki şu günlerde tıkanır oldum. Ve bu durumu aklıma getirmemeye çalışsam da tatilim de düşündüm.

Ne istediğimi nasıl bulacağımı da bilmiyorum pek doğrusu. Zihnimdeki düşünceler, kalbimdeki duygular fazlasıyla yoğun ve karmaşık. İnşallah iyi ve güzel şeyler olur.. 
Huzurlu geceler sevgili okur.

8 yorum:

  1. Tuğçe umarım her şey gönlünce olur.Anneannemin öğrettiği bir dua vardı.Ben ne zaman daraltan beni ferahlatıcı.Allahım hakkımda hayırlı olanı gönlümde razı ,gönlümde razı olanı hakkımda hayırlı kıl.diye sonuçta her zaman değiştirebileceğiniz şeyleri değiştirme gücü degistiremeyecegimiz şeyleri kabullenme gücü istememiz gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şeyma,
      Bu güzel dua için teşekkür ederim. ^-^

      Sil
  2. Böyle yazılar okumayı seviyorum. Yaptığınız şey gerçekten saygı duyulması gereken bir iş ve umarım önünüzde de çok güzel şeyler sizi bekliyordur. :)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah her şeyin hayırlısı olur senin için :)

    YanıtlaSil
  4. heey düşünme çok yaaa. yani karşına çıkar zaten güzel bişiler. hayatın akışı içindeee :) merak etmee.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER