15 Temmuz 2019 Pazartesi

MERHABA İSTANBUL






Bugün İstanbul yolcusuydum. İstanbul sınırlarına geldiğimi trafikten kalabalıktan anlıyorum artık. Yolculuk ise biraz yorucu geçti.
Yarın işbaşı yapacak olmamı pek aklıma getirmek istemiyorum. Kendimi tatile o kadar çok alıştırmıştım ki..

İki hafta öncesinde kaktüslerimi içeriye almıştım ancak diğer bitkimi balkonda bırakmıştım. Malum İstanbul'da da yağmur ve biraz fırtına görülmüştü geçtiğimiz günlerde. Böyle olunca da aklım balkonda kalan bitkimde oldu. 
Eve vardığımda ilk olarak çiçeklerime baktığımı söyleyebilirim. Çünkü biraz endişeliydim. Çok şükür ki baktığımda saksısı düşmeden duruyordu. Fakat yapraklarının pek canlı olduğunu söyleyemeyeceğim. Hem susuzluk hem de sert rüzgardan etkilenmişe benziyordu.

Çiçeklerimi suladım. Kaktüslerim epey büyümüş. Burada da paylaşacağım inşallah. Benim için yorucu bir gündü. İstanbul serin karşıladı bizi. O zaman yarına merhaba şimdiden!

4 yorum:

 

BİRPEMBESEVER