7 Aralık 2019 Cumartesi

CUMARTESİ AKŞAMINA







Benim için sürprizlerle dolu bir cumartesi günüydü. Öğlene doğru kapı zilinin çalmasıyla postacı geldi. Gelip gitmesiyle bir oldu zaten. Yaklaşık bir ay öncesinde Koreli mektup arkadaşıma bir paket hazırlayıp göndermiştim. Bugün o gönderdiğimi sandığım paket benim evime teslim edildi, sanki yurt dışından bana gelmiş gibi. Bu durum adeta bir kamera şakası gibi. Ptt yine yaptı yapacağını. Pakete özellikle baksam da herhangi bir yurt dışına çıkış işlemine dair damga, etiket yoktu. Yani günlerce postanede kendi evime gelmek için beklemiş paketim. Ne kadar komik bir durum değil mi? Keşke her insan özenle ve hassasiyetle işini yerine getirse. Ama mümkün olmuyor işte.

Akşama doğru çok sevdiğim bir arkadaşımla buluştum. Sohbetini sevdiğim güzel bir dost. Kalbi de düşünceleri de güzel. Hayatıma geç girdiğini düşünsem de nasibimizde iyi ki karşılaşmak varmış diyorum. Allah eksikliğini aratmasın. 

Güzel bir akşam yemeği yedik. Ardından biraz dolaştık. Çiseleyen yağmur ve esen soğuk rüzgar da eşlik etti bize. Soğuk havaya rağmen bol bol tebessüm ettik. Daha sonra kahve içtik. Yanında rahat hissettiğim insanları seviyorum. 

İyi ki varsın sevgili Fatmanur! 💜


15 yorum:

  1. Nasıl bir hayalkırıklığı olmuştur eminim. Böyle durumlarda insanın hevesi kırılıyor. Bu postacılar işini layıkıyla yaparlar bir gün umarım... :/

    YanıtlaSil
  2. Ne gerekçeyle geri getirdiler kargoyu. Sinirlenmemek elde değil gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir gerekçe bile söylemedi. Yani üzerinde de herhangi bir kağıt yoktu. Anlamadım ben de. -.-

      Sil
  3. Benden böyle bir yazı bekleyen arkadaşlarım var 😊🙈🙈 ama gerçekten iyki varlar :)

    YanıtlaSil
  4. Ptt'ye gidip şikayet ettin mi? Çok sinir bozucu :/ İyi arkadaşlar iyi ki varlar :))

    YanıtlaSil
  5. Kargoyla ilgili tersliğe rağmen güzel bir gün geçirmene sevindim.
    Evet bazı insanlar iyi ki varlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür ki halletim kargo işini. İnşallah yerine zamanında ulaşır.
      Evet, hayatımızdaki bazı insanlar şükür sebebi.

      Sil
  6. :) ptt evet yaa yapıyo böle şeler herkes şikayetçiii :) oh ne güzel akşam :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER