14 Aralık 2019 Cumartesi

Dalgalar Kıyıya Vururken






Sahil kenarında bir evim olsun isterdim. Şöyle, şehrin kalabalığından, telaşesinden ve gözden uzakta bir mekan düşlüyorum. Önce gözlerimi kapıyor dalgaların sesine kulak veriyor bir yandan da temiz havayı ciğerlerime çekiyorum.

Denizi, dalgaları, martıları izlemeyi çok severim. Denizi izlemek için sahil kenarlarında yürüyüşler yaptığım olur. Kimi zaman boş bir bank gördüğümde oturup dalgaların sesini dinleyip martıları izlerim. 

Sahilde yürüdüm. 
Yürürken balık tutan yaşlı amcalara gözüm ilişti. 
Bir yandan da denizde parlayan ve ahenkle süzülen balıkları seyrettim. Bir kış ayına göre güneş gökyüzünde pırıl pırıldı. Gökyüzünün canlı rengi denize yansıyordu. Deniz de tıpkı güneş gibi neşeliydi.

Kahvesini pek sevdiğim yere gittim. 
Yine orta şekerli sütlü Türk kahvesi söyledim. 
Kahvemi yudumlarken Üsküdar'ı seyre koyuldum.



13 yorum:

  1. Ohh ne güzel yapmışsınız, kahvenin kokusunu bile duydum sanki :)
    Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
  2. Deniz kenarını sahil kenarına tercih ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Kahvenin en güzel içildiği semtlerden birisi üsküdardır afiyet olsun efem.

    YanıtlaSil
  4. Deniz kenarında evde kendimi hayal ettim bir an, bir şartla yaşayabilirdim herhalde; Bozcaada'daki sabahın minik dalgaları gibi minik şıkırtılarla sakin sakin vuracak kıyıya dalgalar.
    Çok huzurlu hissettmişsin belli, burdan hissettim huzurunu.
    Kahve demişken ben de bir Türk kahvesi yapayım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bozcaada, gitmedim henüz. Heybeliada'ya gitmiştim ama. Giderim inşallah bir gün oraya da. :)
      Evett, güzel bir gündü çok şükür.

      Sil
  5. Ayy bende dağlarda yaşamak çok istiyorum , denizden korktuğum için pek aram yok , uzatan izlemesi çok keyifli gerçi ^^

    YanıtlaSil
  6. baksan yaa, o kaktüsü sen göresin diye koydum zateeen. sana demiştim ya kaktüs aldım diye yazın. üç ayda filan bu kadar büyüdü ancak yaa :) bu tür böyle o zaman öyle miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kaktüsten bende de vardı evet ama kısa süre sonra kurudu. Sanırım ben onu çok fazla suladım. Genel olarak kaktüslerin gelişimi bu aylarda çok yavaşlıyor, yazın da artıyor. :)

      Sil
  7. Deniz kenarları bana huzurlu hissettirir. Özellikle uzun uzun izlemek, martıları seyretmek, geçen gemileri seyre koyulmak.. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER