13 Kasım 2020 Cuma

Sonbaharın Renkleri

 



Rengarenk renkleriyle kartpostallık görüntüleri barındıran en güzel mevsim sonbahar.
Sarı, turuncu, yeşil, kırmızı en çok bu mevsime yakışıyor. Her ne kadar hüzün mevsimi olarak çağrılsa da benim için yeniden doğuşun mucizesi bir mevsim sonbahar.

Ağaçların dallarından yaprakların dökülmesi, dökülen yaprakların çıkarttığı hışırtılı ses, gittikçe kısalan günler, kestane ve boza satıcılarının sokaklarda gözükmeye başlaması tüm bunlar sonbaharda güzel.

Soğuyan havaları severim. Sonbaharın gelişiyle kışa hazırlıklar da başlıyor. Turşular, konserveler yapılıyor. 

Gardrobumuzda kışlık kıyafetler yerini almaya başlıyor. Yazlıklar bir kenara ayıklanıyor. Sonbaharda yapılan bu kış hazırlığını bahçelerimizde, sokaklarımızda baktığımız hayvan dostlarımız da yapıyor.

Sonbaharın son ayındayız.
Kasım da çok yakında bitecek. Günler, yaprakların ağaçlardan düştüğü gibi hızla geçip gidiyor. Yiten günler unutuluyor. Yerini bir sonraki gelecek olan yepyeni bir güne bırakıyor.

Sevgili okur,
Güzel bir kış bizimle olsun.



5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. deeptone,
      Evett ben de gün içinde bakıyorum o manzaraya. :)

      Sil
  2. Ben de sohbaharcılardanım🎈 seviyorum ne yapayım elimde değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bigudili Anne Blogger,
      Sonbaharı sevmemek mümkün değil. :)

      Sil
  3. İlkay,
    Beğenmene sevindim. İnşallah güzel bir kış yaşarız. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER