6 Kasım 2020 Cuma

6 KASIM

 




Yeni bir güne saatler kala bu satırları yazmak istedim.
6 kasım, yani bugün benim doğum günümdü. Her yaş günüme bir yazı yazardım. Öncelikle kendime iyi dileklerde bulunurdum. Her yaşın kendine has önemi var. Buna hep inanmışımdır. Her yeni yaş, açacağımız bir kapının anahtarı gibi. 

Zaman hızlı geçiyor. Eskisinden de hızlı. Ve fark ettim ki insan yetişkinliğe adım attıkça zamanın değerini anlıyor, sorguluyor. Çocukken zamanı düşünmezdik bile. Aklımızda türlü türlü oyunlar olurdu. Yaşlar aldıkça ömrümüzde farklı farklı düşünceler, çabalar, hedefler oyunlarımızın yerini aldı. 

Önemli olan da içindeki çocuğu yitirmemekti belki de.
Çünkü çocukluk demek masumluk demekti. 
Saflık demekti.

Doğduğum günde yanımda olan az ama öz insanlar biriktirmişim.
Bugün en çok buna şükrettim. 
Yeni yaşlarımızda içimizdeki masum, sevgi dolu, saf çocuğu yitirmemek dileğiyle sevgili okur. 


11 yorum:

 

BİRPEMBESEVER