6 Eylül 2021 Pazartesi

Yeniden Kartpostal Göndermek | Yağmurlu bir gün ve incir

 


İki yıllık bir aradan sonra bugün yeniden postanenin yolunu tutmak beni biraz heyecanlandırdı. Hayatımıza Covid dahil olduğundan beri korunma amaçlı gelen yasaklar arasında yurtdışı gönderilerine de ara verilmişti. Geçen aylarda kalkan yasaklar arasında yurtdışı gönderilerine izin gelmişti.

Uzun süreli mektuplaştığım iki arkadaşım vardı. Biri Malezya’dan diğeriyse Güney Kore’den. Hafta sonu aklıma düşen arkadaşlarıma bir sürpriz yapıp kartpostal  yazmak istedim. Postaneye gidip kartpostalları teslim ettim. Fakat her ptt şubesinde artık pul satılmadığından dolayı kartpostallarımı pulsuz göndermek zorunda kaldım. Pulları ptt filateliden en kısa zamanda almayı düşünüyorum.

Dilerim kartpostallar sahiplerine iyi bir şekilde ulaşır ve ulaşan kişilere mutluluk götürür.


 Şu anda esen rüzgara ara ara yağmur eşlik etmekte. Postaneden sonra eve dönüşte biraz yürüyüş yaptım. Yağmur yağdıktan sonra yapılan yürüyüşler en güzeli.  Eve vardığımda bahçemizdeki incir ağacı gözüme ilişti. Olgunlaşmış incirleri dalından topladım ve incirler sabah kahvaltısına eşlik etti.

Sonbahar nihayet kendini hissettirmeye başladı. Yavaş yavaş kışlık kıyafetleri ortaya çıkartmanın vakti geldi. Huzurlu ve mutlu akşamlar!

4 yorum:

  1. yaa malezyadaki arkadaşına sölesene anlatsın ülkesini, dizilerinden dolayı çok sempati duyuyorum bu ülkeye :)

    YanıtlaSil
  2. Kartpostallar ne güzel çok severim arkadaşlarına da güzel sürpriz olacaktır uzun bir aradan sonra :) beyaz incir de çok severim şimdi tam zamanı sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. ayy bende geçenlerde geri döndüm bu işlere. çok güzel bir hobi:)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER