8 Şubat 2022 Salı

Tiyatro : Ölü Ozanlar Derneği | Arkadaşıma doğum günü hediyesi

 


"Kelimeler, fikirler dünyayı değiştirecek güce sahiptir."


"Nâramı, bütün dünyanın çatılarından salıveririm."


"Vazgeçtim bu dünydan, tek ölüm paklar beni..."


Pazartesi akşamı gerçekleşen tiyatroyu izleme şansım oldu. Tiyatro ekibinde sahne alan tüm oyuncular rollerini layıkıyla sahiplenmiş ve biz izleyenlere oyunu başarılı bir şekilde aktardılar.

Welton Academy’de okuyan bir grup genç, ailelerinin hırsları ve istekleri doğrultusunda burada eğitim almaktadır. Çocuklar, hayallerini bir kenara bırakıp ailelerinin kendilerinden olmak istediği kişiye ve kariyere bürünmenin çıkmazı içindedir.

Okula yeni gelen Öğretmen Keating, çocuklara hayata karşı yeni bir bakış açısı kazandırmakla birlikte onları; sonu gözükmeyen bir şiir yolculuğuna çıkartır.

İki perdeden oluşan tiyatroda; sahne geçişlerinde dönemi yansıtan müzikler, öğrencilerin film karakterleriyle uyumları, yine oyuncuların o döneme ait konuşma tarzları, seslendirilen şiirler mükemmelin ötesindeydi.

Öğretmen Keating’i canlandıran Hakan Altıner, aynı zamanda tiyatronun da yönetmen koltuğunda yer alıyor.

Uzun zamandır tiyatroya gitmemiş olmanın açlığını dün izlediğim tiyatro sayesinde fark etmiş oldum. 



Geçtiğimiz pazar günü de bir arkadaşımla buluştuk. Ona doğum günü hediyesi olarak çizim yapacağımdan burada bahsetmiştim. Çizimim çoktan bitmişti ancak araya giren bazı sebeplerden dolayı buluşamadık. Çizimime güzel bir çerçeve alıp yanına da doğum günü mektubu ve kartı ekleyip arkadaşıma buluşmamızda verdim. Çok beğendi ve mutlu oldu. 

6 yorum:

  1. :) Ooo yazı gelmiş.
    Keşke bilseydik aynı yerde olacağız selamlaşırdık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Oyunu izlediğim akşam bloga yazmak istedim ama çok yorulmuştum. :) Evet ben de çok isterdim. ^-^

      Sil
  2. iyi oyundur tabi mutlaka, pandemi nedeniyle gitmiyorum 2 yıldır bakalım tiyatroya, hediyen nefismiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Ben çok beğendim. Ertesi gün bile oyunun etkisinden çıkamamıştım. :)
      Benim gittiğim akşam çok kalabalıktı. Maske takanlardan ziyade takmayan insan sayısı çok fazlaydı.
      Beğenmene sevindim, teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. çizim ve çerçeve çok güzel bir hediye olmuş :)

    tiyatro burada kayboldu tam anlamıyla maalesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim. :)
      Tiyatro burada var ama fiyatlar da biraz pahalı ne yazık ki.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER