12 Şubat 2022 Cumartesi

All of us are dead

 


All of us are dead, Güney Kore  2022.

Bir bilim insanının laboratuvar ortamında ürettiği zombi virüsünün ülkede yavaş yavaş yayılmasını ve insanların başlarına gelenleri anlatan 8 bölümlük dizi.

İlk bölüm izleyicileri bir lise ortamına götürüyor. Virüsün ilk yayılma anı da bu lisede gerçekleşiyor. Virüsten haberdar olan bilim insanı da bu lisede fen öğretmeni olarak çalışıyor. Fen öğretmeni, virüsün bir öğrenciye yayıldığını fark edip o öğrenciyi bir yere hapseder. 

Zombiye dönüşen öğrenci, mahsur kaldığı yerden kaçmayı başararak okuldaki diğer öğrencilere virüsü bulaştırır. Bunun ardından hayatta kalma mücadelesi vermeye çalışan bir grup öğrenci, okulun içerisinde saklanmaya ve yardım beklemeye başlıyorlar.

Aradan saatler geçer ve beklenen yardım gelmez. Hayatta kalan öğretmenler ve öğrenciler elektriklerin kesilmesiyle yakınlarıyla da iletişim kuramazlar. Büyük bir çıkmazın içine sürüklenen hayatta kalanlar için zombi virüsü; ölümle yaşam arasında ince bir çizgi halini alır.

9 yorum:

  1. lise dizisi gibi gelmişti bana o yüzden izlemedim, ama hakkında çok güzel yorumlar okuyorum genellikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Lise dizisi duygusunu ben de biraz hissettim. Zombi temalı dizileri ve filmleri sevdiğim için bir şans vermek istedim. Çok iyi değildi ama kötü de değildi. :)

      Sil
  2. Benim de merakla beklediğim bir diziydi. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Bir kitaptan uyarlama olabilir mi acaba ya? Sanki bu konuyu bir kitapta gördüm gibi, arka kapak olarak tabi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Hiç bilmiyorum, ama olabilir. Belki mangadan falan da uyarlama olabilir. :)

      Sil
  4. zombi, en sevdiklerimden, vampirlerle birlikte, eğlenceli mi dizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Ben beğendim yalnızca çok yüksek beklentilerle izlememeni tavsiye ederim. :)

      Sil
  5. İlkay,
    Evet, sıklıkla farklı ülkelerden yapımlar görüyoruz. Bununla ilgili bir film de vardı: Train to Busan. O da Kore yapımı, çok iyiydi. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER