20 Ocak 2021 Çarşamba

1 Night 2 Days

 




2 Gün 1 Gece, Güney Kore 2007.
Güney Kore televizyonunun en çok izlenen varyete programlarından biri. Şimdilik 4.sezonu ile izleyicisinin karşısına çıkıyor. Programda altı tane ünlü isim bulunmakta. Aslında her sezonda yeni yüzleri görmekteyiz. Fakat uzun bir süredir resimdeki altı üyenin arasındaki uyum ve absürt komiklikler izleyici kitlesini kendisine bağlamayı başarmış ve bu ekiple sezonlar çekilmeye devam etmektedir.

Üyeler iki gün bir geceyi birlikte geçirmektedirler. Ancak yanlarına yiyecek, abur cubur gibi gıdalar almaları ya da saklamaları kesinlikle yasaktır. Çünkü üyeler arasında oyunlar oynanmaktadır. Bu oyunlar sonucunda da kazanan kişiler yemek ödülüne hak kazanır. Ödüller sadece yemek ile de sınırlı değildir. Üyelerin oyunları kazanma durumlarına göre dışarıda ya da içeride uyumaları da ödüllerden birkaçıdır.

Bireysel oyunlar dışında bazen genç üyeler ve yaşlı üyeler takımlarına ayrılıp oyunlar oynanır. Bu da  takımlar arasında hoş esprilere, komik olaylara fırsat verir. Bol kahkahalarla izleyebileceğiniz eğlenceli bir varyete programı.


9 yorum:

  1. yaa eskiden bu tarz eğlence programlarını izliyordum gerçekten çok güzel oluyorlar bunu da merak ettiim :)

    YanıtlaSil
  2. hımms bunnardan hiç izlemedim bi bakmalı neymiş bunnaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Çok komikler. :) New Jorney To The West'i de öneririm sana, baya komik. :)

      Sil
  3. İlk defa gördüm bu programı bir bakayım fırsat Bu kursam 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca,
      İyi seyirler şimdiden. :)
      İçlerinden biri de Start Up dizisinde başrol. ^-^

      Sil
  4. Bu programın adını çok duymuştum ama çeviren bir site bulamamıştım acaba bildiğin çeviri yapan bir site var mı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BUFFIY,
      Merhaba, program çevirilerini heartbeat asya adında bir siteden izliyordum fakat sebebini bilmediğim bir nedenden ötürü o siteden kaldırılmış. İngilizce altyazılı izliyorum bu nedenle. :')

      Sil
    2. Anladım çok teşekkür ederim :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER