2 Ocak 2021 Cumartesi

MİM | Kitap Sayfalarında Kaybolmak

 



Merhaba sevgili okur.
Sevgili Peubilge kitaplarla ilgili çok güzel bir mim hazırlamış ve yazısında beni de mimlemiş. Mim daveti için teşekkür ediyorum. Onun mim yazısı için buraya tıklayabilirsin. 

O halde şimdi benim cevaplarımı okumaya geçelim.




1. Tekrar tekrar okumak istediğiniz kitabın adı nedir?

George Orwell'in Hayvan Çiftliği kitabı konusu ile beni çok etkilemişti. Kendisi, tekrar tekrar okuyacağım kitapların ilk sıralarında yer alan bir kitap olabilir.


2. Konusuyla sizi içine çekmiş bir kitabı bitirdikten sonra yazara olan övgünüzü/hayranlığınızı nasıl gösterirsiniz?

Okuduğum kitaplardan hoşuma giden cümleleri yazmış olduğum bir kitap alıntıları defterim bulunur. Evet, kitaplarımın sayfalarını ne kıvırmayı ne de bir kalemle altını çizmeyi sevmiyorum. 
Konusu ile beni içine çekmiş bir kitabın yazarına olan övgümü de kitaptan aldığım alıntıları el yazımla o defterime geçirerek gösteririm ve kitabı birden fazla kez okuyarak.


3. Unutamadığınız sizde iz bırakan kitap karakteri/karakterleri?

Küçük Prens
Zeze
Momo
Jane Eyre


4. Okurken kendinizi üzgün, hüzünlü ve ağlarken bulduğunuz bir kitap var mı?

Kürk Mantolu Madonna

Şeker Portakalı


5. Çocukken okuduğunuz sizi etkileyen fakat konusunu silik olarak hatırladığınız bir kitap var mı?

Çocuk Kalbi romanını okumuştum. Konusunu çok fazla hatırlamasam da şu sıralar yeniden okumayı istediğim bir kitap.


MİMLENDİNİZ !!!


Umman Aslan

Gonca'nın Dünyasından

Sakura Mevsimi

Çok Bulutlu'nun Günlüğü

...ve bu mimi cevaplamak isteyen herkesi mimledim.







19 yorum:

  1. Seker portakalinda ağlamayan birisi, okudugunu anlamamış olabilir��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bigudili Anne Blogger,
      Çok duygu yüklü bir eserdi. :')

      Sil
  2. Hayvan Çiftliğini dün bitirdim galiba, çok etkileyiciydi. Birden fazla okumayı hak eden bi kitap gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrs Soda,
      Benim de etkilenerek okuduğum kitaplardan biridir. :)

      Sil
  3. Merhaba.
    Katılmış olduğunuz çekilişin kazananı siz oldunuz. Detayları sitemde görebilirsiniz. Bir hafta içinde geri dönüş yapmadığınız takdirde başka bir katılımcımıza devredilecektir. İyi günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı,
      Merhabalar,
      Ben çekilişe katılmamıştım. Sanırım bir yanlışlık olmuş. ^-^

      Sil
  4. Çok güzel cevaplar. Çocuk Kalbi benim de cavabımdı son soruya. Herkes de Zeze'yi seçmiş 3. soru için. Hepimiz onu ayrı sevmişiz demek ki. Hayvan Çiftliği çok güzeldi. Kitaplar nasıl da her döneme birebir uyuyor şaşırıyor insan okudukça.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Beğenmene sevindim. :)
      Evet dediğin gibi kitaplar her dönemimize uyuyor ve bizlere iyi ki eşlik ediyorlar.

      Sil
  5. Ben de mimlenmekk isterimm cok harika bir post fikri :)

    YanıtlaSil
  6. Çocuk Kalbi'ni ben de okumuştum ama pek de hatırlamıyorum :)) Alıntı defteri tutmak çok güzel, ben genelde sticker yapıştırıyorum yazmaya üşendiğim için :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Ben de pek iyi hatırlamıyorum o yüzden de bakmak istiyorum tekrardan. :) Sticker da güzel fikir. ^-^

      Sil
  7. Ne güzel mim olmuş :) Fotoğraftaki kitabı da merak ediyordum, önerir misin? :) Bu arada farkettim de uzuuun zamandır mim yapmıyorum 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakura,
      Kitap çok güzeldi. Okumanı tavsiye ederim. :) Mim yazını merakla bekliyorum. *-*

      Sil
  8. Ooo bir kitab mimi. Harika. Çox gec gördüm amma mütleq bu mimi edecem. Minnetdaram.❣⚘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman Aslan,
      Yaparsan mimi çok sevinirim Sevgili Umman, mutlu günler! ^-^

      Sil
  9. Birpembesever davet ettiğin için teşekkür ederim. Kusura bakma biraz geç bir dönüş oldu ama en kısa sürede davetini yerine getireceğim :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER