16 Ocak 2021 Cumartesi

Sevgili Okur'uma

 




Lapa lapa karın yağdığı bir akşamdan merhaba sevgili okur.
Bu yazım bir teşekkür üzerine olacak. Bir süredir aklımda olan düşünceleri serbest bırakıp bugünkü yazımla seninle buluşmalarını istedim.


Blog yazmak upuzun bir süreç. Ve en önemlisi de bu süreci keyif alarak gerçekleştiriyor olmak. Yazmayı, okumayı sevmek. Yazmak da bir tutkudur aslında. Keyif almadan yapmak da imkansız. 

Hikayeler, şiirler yazma serüvenim ilkokuldayken başlamıştı. Ortaokulda da kompozisyon yazdığımız Türkçe derslerini çok severdim. Okul dergilerine, gazetelerine benim de bir yazım paylaşılacak olsa çok sevinirdim. İşte böyle sevgili okur. Ben henüz çocukken başlamıştı yazma tutkum. Şu anda da blogumda devam ediyorum yazma eylemime.


Blog yazma yolculuğum beş yılını bitirdi. Bu yolculuğa her zaman iyi ki çıkmışım diyorum çünkü yazdıklarımın insanlara ilham olmasına hem de ortak duygu ve düşüncelerde buluşuyor olmamız adına mutluluk duyuyorum. Bu yolculukta beni yalnız bırakmayan sevgili okurum, sana teşekkür ediyorum. Bu uzun yolculukta yanımda olduğun ve olmaya devam ettiğin için.



14 yorum:

  1. sevgili Tuğçe bir pembesever bloğu seve seve takip ettiğim ve bana blog açmada ilham olan bir blogdu. yazıların,tasarımın, o samimi düşüncelerin çok çok güzel. yazmaya devam nice yıllara.5den 50 lilere nice senelere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Sevgili Şeyma, güzel duyguların ve düşüncelerin için teşekkür ediyorum. İyi ki de blog açmışsın ve o harika hissettiren yazılarınla buluşuyorum. Sevgiler! ^-^

      Sil
  2. Nice senelere :) Böyle uzun süre blog yazanları görünce seviniyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Tesadüfen bir yazına denk gelmiştim hatırladığım, bir de yorum yazmıştım sanırım. Bloğunun kendine özgü bir tadı olduğunu düşünmüş, listeme eklemiş hatta mektup arkadaşlığı meselesi yüzünden tetiklenip bir de yazı yazmıştım bloğumda; kendi zamanlarımıza, iletişimin ilkel çağlarına dair:) Özgün ve blog yazmanın aslında ne olduğunu gösteren bir tarzın var. Çok naif ve başarılı:)

    Nice nice beş yılların -yazma tutkun çoğalarak- tamamlansın dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      Bu güzel düşünceleriniz ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Danışamak istediğim birkaç sorum var, kabilse size ulaşmam mümkün müdür?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustafa Özbek,
      Geç yanıtım için kusura bakmayın, yorum kısmında bir sorun yaşanmış.
      Yardımcı olabileceğim konularsa elbette olur, mail kısmından ulaşabilirsiniz.

      Sil
  5. ayyyyy oleeey daha çok çok beş yıllarımız olsun burda birlikteeee :)

    YanıtlaSil
  6. yazıların insanın içini ferahlatıyor tarçınlı kurabiye gibi hepsi iyi ki yazıyorsun hep de yaz buralarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      Yaa teşekkür ederim. Yüzümde tebessümlere sebep oldun. ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER