30 Aralık 2021 Perşembe

Sevgili Dost #47

 


Sevgili dost,

Bir yanım sana yazmaya çekiniyor, diğer yanım ise sana tekrar yazıyor olduğum için çok heyecanlı ve mutlu.

Bugün çokça mektuplaşmayı özlediğimi hissettim. Elime kalem alıp kağıdın satırlarını doldurmayalı epey zaman olmuş. 

''Bir an, anında geçip gider ama o anı çizerken onu tekrar yaşarsınız.''

Evet, sevgili dost. 

Bazen bazı resimleri çizerken o anı tekrar yaşıyormuş gibi hissettiğim oluyor. Biraz da bu yüzden resim çizmeye karşı tutkum olduğunu düşünüyorum. Yazmanın, çizmenin, okumanın, dinlemenin olmadığı bir yer hayal edemiyorum. Hepsi hayatımda iyi ki varlar.

Sevgili dost,

Güzel bir kek tarifi denedim, senin de tatmanı isterdim.

Her ne kadar kakaoya alerjim olsa da onsuz da yapamıyorum. Böyle de bir ikilimdeyim.

Sevgili dost,

Bir yıl daha bitiyor. 

Nefes aldığın her günün kıymetini bil ve şükret.

Kendini hafife alma, kendini tanımak için bir şans ver. 

Kendini sev ve kendinle zaman geçir. 

Çevrende seni gerçekten seven ve değer veren insanları tutmaya gayret et. 

Sevgili dost,

Yeni bir yıl geliyor.

10 yorum:

  1. Ne guzel yazmissiniz, umarim hergunun kiymetini bildigimz, kendimizi tanimaya calistigimiz ve firsatlar sundugumuz bir yil olur. Elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule,
      Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Dilerim hepimiz için sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yıl olur, sevgiler!

      Sil
  2. Kakao alerjisi kötü olmalı, üzüldüm adınıza...
    Yazmak ve resim çizmek en güzel hobilerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      Çikolatayı seven biri olarak, kötü oluyor maalesef ki.
      Evet, yazmak ve resim çizmek. İkisi de iyi ki varlar.

      Sil
  3. Sevgili dost, bu ifadeyle yazdıkların o kadar sıcak gülümsetiyor ki insanı. Bir yeni yıla dönük şahane bir yazıydı ki yorum yazarken bile engel olamadığım bir gülümsemem var. Sen çok yaşa emi.:) Yaptığın kek kadar hoş ve yazının sıcaklığı ve kucaklayıcılığı kadar güzel yeni bir yıl dilerim senin için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      ''Sevgili dost'' söylemiyle ilk olarak A. Ali Ural'ın Posta Kutusundaki Mızıka isimli kitabıyla karşılaşmış ve hayran kalmıştım. Ondan ilham alarak bu yazı serim böyle devam etmiş oldu.
      Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim. Dilerim mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yıl olur.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      Teşekkür ederim. Size de iyi yıllar dilerim.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER