3 Aralık 2021 Cuma

Anne with an E

 


 "Sürekli bir mutluluk arayışındayız. Her an her dakika mutlu olmayı beklemek hiç mantıklı değil. Neşeyi ancak üzüntüyü öğrendiğinde anlarsın. En yüksek doruklarda gezinen bizler, bazen en derin kuyulara da düşebiliriz. Bir denge var. Güzelliği de burada."

''Senden başka kimse senin değerini belirleyemez."


Anne with an E, Kanada-ABD 2017.
Anne Shirley, küçük yaşta anne ve babasını kaybeder. Bunun üzerine yetiştirme yurdunda kalmaya başlar.

12 yaşına gelen Anne sevgi dolu, pozitif, hayal kurmayı seven neşeli bir kız olmuştur. Okumaya ve yazmaya hevesli olan Anne diğer zamanlarında evlere temizlik yapmaya veya çocuk bakmaya gider.

Bir gün Anne, Green Gables adında küçük bir kasabada yaşayan Marilla ve Matthew adında iki kardeşin kendisini evlatlık almak istediğini öğrenir. Bu durum ilk başlarda ufak bir yanlış anlaşılma olsa da Anne, Marilla ve Matthew kardeşlerin bir parçası haline gelir onların adeta vazgeçilmezi olur.

Üç sezondan oluşan dizide Anne’nin kasabada geçen maceralarına, kasaba sakinleriyle tanışma sürecine, yaşadığı zorluklara ve mutluluklara ortak oluyoruz. Ayrıca dizi L.M. Montgomery’nin "Anne of Green Gables" adlı kitabından uyarlanarak karşımıza çıkmıştır.

7 yorum:

  1. ilk kitabı okudum, dizinin de ilk sezonunu izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Kitapları da varmış ama ben okumadım henüz. Dizisi çok güzeldi. :)

      Sil
  2. Anne'in kitabını okumuştum ve yakın zamanda da artık dizisini izlemek istiyorum. hep erteliyorum maalesef. Alıntılar çok güzeldi, bizimle paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Dizisini izlemedim ama kitabını severek okumuştum ^^

    YanıtlaSil
  4. İlkay,
    Çok sempatik, insanın içini ısıtan bir dizi. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER