25 Aralık 2021 Cumartesi

V.I.P

 


V.I.P, Güney Kore 2017.

Kuzey Koreli yüksek rütbeli bir adamın oğlu Kuzey Kore’de seri cinayetler işlemektedir.  Oğlunun polisler tarafından araştırmaya alındığını öğrenen baba, oğlunu Güney Kore’ye kaçırtır.

Kaçak yollarla ülkeye giren genç adam burada cinayetlerine kaldığı yerden devam eder. Güney Koreli bir polisin dikkatini çeken bir cinayet davası, Kuzey Kore’de işlenmiş olan seri cinayetlerle benzerlik göstermektedir. 

Güney Koreli polis, Kuzey Kore’den gelen seri katili yakalamak için harekete geçer fakat Interpol ve Kuzey Kore’den gelen yüksek rütbeli kişiler seri katili koruma altına almak için çoktan önlemleri almışlardır. Güney Koreli polise tuzak kuran adamlar, onu seri katilin avı haline getirir.

Güney Koreli polise yardım etmek için Kuzey’den kaçan ve görevinden alınan bir polis memuru vardır. Bu ikili bir araya gelip Güney’de işlenen seri cinayetlerine son vermeyi ve seri katili yakalamayı amaçlarlar.

Film mükemmel bir kurguya sahipti. Filmin başları ilk başta karışık gelse de olaylar yaşandıkça izleyicinin zihninde olay örgüsü oturmaya başlıyor. Filmin psikopat seri katil rolünde Lee Jong Suk yer alıyor.


10 yorum:

  1. Polisiye güzeldir, teşekkürler Pembe Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EĞİTİM PINARI,
      Konusu, türü kısacası her şeyiyle harika bir filmdi. :) Rica ederim.

      Sil
  2. oooo tamamdır peku :) happiness ve hometown cha cha cha adlı iki diziyi sevmeyen yok, izlicem ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Hometown Cha Cha'yı izlemedim henüz. Listemde bekliyor. Evet çok sevilmiş dizilerden. :)

      Sil
    2. vip i izledim, ilk bölüm durgun ikinci bölüm iyiydi, suk a katillik hiç yakışmıyor ama :)

      Sil
    3. deeptone,
      O konuda sana katılıyorum. Biraz bebek yüzlü biri gibi belki ondandır. :D

      Sil
  3. Konusu tam benlik. Bir ara bakayım ben buna. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix,
      Başları karmaşık olsa da filmin konusu ortaya doğru anlaşılıyor. Dilerim beğenirsiniz. :)

      Sil
  4. Lee Jong Suk'u hep romantik veya gençlik dizilerinde seyrettim genellikle. Bu filmi de mutlaka izlemek istiyorum, konusu çok ilgimi çekti :) Teşekkürler, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamzeli Kız,
      Evett, genellikle dediğin türlerde oynuyor. Psikopat rolü de yakışmış. Hakkını da vermiş. :) Rica ederim.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER