1 Aralık 2021 Çarşamba

Tuhaf bir şekilde zaman, çok hızlı yitip gitmiyor mu

 




Sevgili okur,

Yılın son ayına da girmiş bulunduk. Nasılsın, günlerin nasıl geçiyor? Ben iyiyim. Şu sıralar okuduğum kitaplar bittikçe kütüphanenin yolunu tutuyorum. Kütüphaneye gitmek, kitap raflarının arasında dolaşmak beni inanılmaz mutlu ediyor. Eğer öğretmen olmasaydım kütüphane sevgimden dolayı hayalimdeki üçüncü meslek olan kütüphane çalışanı olmayı isterdim.

Geçtiğimiz günlerde odamı düzenlerken elime bir kırmızı defter geçti. Defterin kapağını açtığımda içinde 2019 yılına ait tutmuş olduğum günlüklere rastladım. Her gün düzenli ve uzunca yazmamış olsam da istikrarlı bir şekilde birkaç ay iki yıl öncesine ait bir şeyler karalamışım. Şimdi açıp okumak biraz tuhaf hissettirdi.

Çocukken günlüklere, hatıra defterlerine merakım vardı. O zamanlarda hatırlıyorum da hemen hemen çevremdeki arkadaşlarımda da günlük veya hatıra defteri olurdu. Hatıra defterlerine yazılarımızı yazıp, renkli ve kokulu kalemlerle itinayla süsleyip yazının sonuna da küçük bir mani kondurup sonlandırırdık. İlköğretimdeyken ilk hatıra defterimi annem alıp sürpriz bir şekilde vermişti. O günü hiç unutmam. Sonrasında anı defterimi çevremdekilere yazdırmanın telaşı başlamıştı. 

O zamanki anı defterim hala durur. Tebessüm edip anıları tazelemek için açıp okuduğum anlar olur. Tuhaf bir şekilde zaman, çok hızlı yitip gitmiyor mu sevgili okur? 

11 yorum:

  1. bence de çok hızlı, günler saniyeler gibi.. üzülmek yerine şimdiyi iyi değerlendirmek gerek sevdiklerimizle

    YanıtlaSil
  2. Tuhaf bir şekilde zaman avuçlarımızdan kayıp geçiyor. Hatıra ve anı defterleri hep ilgimi çekmiştir ve halâ not etmeyi çok severim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten,
      Zamanın hızına yetişemiyoruz. :') Hatıra defteri tutmaya yeniden başlamak istiyorum ben de. :)

      Sil
  3. İlkay,
    Çiçekler, özellikle renkli güller harikaydı. *-*
    Staj zamanları çok yoğun ve yorucu geçiyor. Seni çok iyi anlıyorum.
    Günlük yazmaya ara vermeden devam ediyor olman çok iyi. İnşallah ben de bunu alışkanlık haline getirebilirim. :)

    YanıtlaSil
  4. Zaman o kadar değerli ki. Geçip gidince anlıyoruz değerini. tutamıyoruz da. Son zamanlar da hep bunu söylüyorum yazıyı okuyunca biraz da şaşırdım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamzeli Kız,
      Çok haklısın. O yüzden an'ın kıymetini bilmek gerekiyor.

      Sil
  5. Aynı düşüncelerim.Herkes bu hızın farkın da aslında zaman dilimin de rakamlar çok hızlı değişiyor umarım güzel günler görürüz. Yeni yıl sağlık huzur mutluluk getirsin ,sevdiklerimizi eksiltmesin güzel temennilerle karşılayalım yeni yıla 😇🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülce'nin dünyasi,
      Güzel dileklerin için teşekkür ederim. :) Zamanın hızı da bir bakıma bereketsizliğinin farkına vardırtıyor. Ben artık bir hafta nasıl geçiyor anlayamıyorum.

      Sil

 

BİRPEMBESEVER