19 Kasım 2018 Pazartesi

SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURUSU





Öğlene doğru diplomalarımı alıp babamın iş yerinin yolunu tuttum. Hava bulutluydu ancak durağa yaklaşınca yağmur çiselemeye başladı. İş yerine vardığımda önce bilgisayardan sözleşmeli öğretmenlik için ön başvuru formunu doldurmam gerekiyordu. Ardından da ilçe Milli Eğitime gidip başvurumu onaylatacaktım.

Ne yazık ki bugüne kısmet olmadı. Kasım ayının 19 ile 23'ü arası sözleşmeli öğretmenlik başvuruları olacak. Aralık ayında da eğer kabul görürse mülakatlar var. 2017 yılında girmiş olduğum kpss puanımla şansımı deneyeceğim. Bölümümüzün yerleştirme puanları şimdilik düşük. Dilerim güzel haberlerle geri dönerim. Sistem yoğunluğundan ön başvurumu yapamadım. Cumaya kadar halletmem gerekiyor.  Dualarınızda bana da yer verirseniz çok mutlu olurum. 

İlçe Milli Eğitime gidemeyince iş yerimdeki öğretmen arkadaşımla buluştum ben de. Sohbet ettik birazcık. Ardından mağazalarda dolaştık. Bir saatçiye girdim. Hiç aklımda yokken saatime kayış sorayım dedim ve şansıma kayış buldum. Bir müşteri sipariş etmiş baya önceden ancak almamış. Nasibimde varmış demek ki diyerekten aldım hemen kayışı. Yağmurlu ve soğuk bir gündü.
Sıkı giyinin ve sevgiyle kalın!


12 yorum:

  1. Hayırlı kandiller canım.Allah işlerini yaver getirsin inşallah

    YanıtlaSil
  2. Kandilin mübarek olsun canım benim Rabbim işini gücünü rast getirsin inşallah sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de geçmiş kandilin mübarek olsun, amin inşallah çok sağol. ^-^

      Sil
  3. Hayırlısı olsun umarım, güzel haberler çabuk gelsin..

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun güzel haberlerini almak için burada bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  5. ayy hadiiii hayırlısııı dua edeliiim :)

    YanıtlaSil
  6. Tüm dualarım seninle güzel arkadaşım, sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER